Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tekisitte?

Vierailija
13.08.2010 |

Eli tilanne se, että minä opiskelen, mies töissä ja meillä 3 lasta. Muutimme vasta uuteen kaupunkiin miehen töiden takia. Lapset eivät viihdy, (enkä juuri minäkään), eikä meillä ole täällä kuin 2 tuttua. Vanhassa kotikaupungissa on sukua ja tutut kaverit+koulut.

Olemme miettineet että muuttaisimme takaisin, mutta sitten mies joutuisi asumaan viikot täällä uudessa paikassa ja olisi meidän kanssa vain viikonloppuisin.

On todella hankala päätös kun molemmissa vaihtoehdoissa on ne plussat ja miinukset. Miten sinä tekisit? Kiitos jos jaksoit lukea..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä me taidetaan kuitenkin tänne jäädä. Kotoutuminen vie aikaa ja meilläkin se on ihan kesken. Syksyn tullen aletaan harrastaa ja ihan viime viikkoina olen voinut huomata, että niitä uusia kontakteja alkaa pikku hiljaa syntyä. Ja viimeisin vierailukin kotipaikassa sai fiilikset muuttumaan, en tahdokaan sinne takaisin asumaan.

Vierailija
2/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset?

Kamalan pian olette antamassa periksi, mutta voihan se olla teille hyvä homma.

Tsemppiä! Ei kukaan hetkessä kotiudu ja saa kavereita kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen kaupunkiin sopeutuminen vie aikaa. Kyllä niitä tuttavuuksia ajan kanssa tulee.

Vierailija
4/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisää mielipiteitä?

Lisäyksenä vielä että minun kouluhommat vähän niin sanotusti kusi, eli en päässytkään siihen kouluun mihin piti päästä. Vanhassa paikassa pääsisin. Olen todellakin valmis muuttamaan, mietin vaan miten me käytännössä jaksetaan sitä, ettei lasten isä ole kotona kuin v-loppuisin.. -ap