Naurettavat tissitappelut! Tyytyväisyys gallup.
Rintoja on isoja pieniä, fakta.
Osa pienirintaisista ei ole tyytyväinen etuvarustukseensa, saattaapa olla kateellinenkin isompi rintaisille. Osa taas aivan tyytyväinen aa-b kuppiin.
Sama isompi rintaisilla, osa tyytyväinen ja osa haluaisi pienemmät.
Kerro nyt oma kokosi ja oletko oikeasti tyytyväinen rintojesi kokoon vai et. Ilman saivartelua ja arvostelua muiden koosta.
Ap:lla b-koko ja kyllä etenkin näin kesäaikaan tunnen alemmuuskompleksia.
Kommentit (22)
ovat malliltaan pyöreät ja tykkään vaikka 3 lapsen imetyksen jäljiltä toki kimmoisuus kadonnut ja roikkuvatkin jonkin verran...ei haittaa ja mieheni on hulluna niihin :)
kokoon 85 B.
En mä kauheasti entisten perään haikaile, nää pienemmät on jotenkin paljon mukavamman tuntuiset. Helteellä voi olla vaikka ilman rintsikoita, eikä tissit hölsky ja hyppele häiritsevästi.
liian isot on vaikka kauniit muotoiset ja roikkuu yllättävän vähän vuosiin nähden. Ennen lapsia oli c ja se oli paljon parempi.
Mä olen aina ollut tyytymätön tisseihini.
Haluaisin ehdottomasti isommat ja nännin tulisi olla ylempänä.
Talvella asia ei häiritse niin paljoa, mutta näin kesällä välillä tuntuisi paremmalta vajota maan alle pienine rusinoineen...
Olen tyytyväinen ja mikä on myös mukavaa, miehenikin mielestä mulla on kauniit rinnat.
Mun mielestäni rinnat voi olla kauniit mikä kokoisena tahansa. Muoto ja sopivuus kroppaan on se mun kriteerini rintojen kauneudelle.
Kuppikokoon olen tyytyväinen, vaikka kyllähän noi roikkuu ja niissä on arpia teini-iän hurjasti rintojen kasvusta johtuen. 8½ antaisin arvosanaksi. En raaskisi leikellä.
En ole tyytyväinen, ovat liian pienet ja muutenkin jo vähän rupsahtaneet.
75 D-DD/E ja muuten ovat ok, mutta mieluusti ottaisin pienemmät. B tai C sopisi mun luonteelle paremmin.
Usein on myös vaikea löytää sopivia vaatteita. Jos muuten istuisivat kivasti, eivätkä olisi kaapumaisia, niin rintojen kohdalta kiristävät. Tyrkkymäisyys ei ole mun juttuni.
a-b kokoa olevat tissit, hassun malliset, enkä usko että moni pitäisi viehättävinä. Ja kaiken lisäksi imetys sai ne eri kokoisiksi. MUTTA: ne ovat minun ikiomani, enkä vaihtaisi mihinkään, omanlainen kiintymys varsinkin lapsen syntymän jälkeen tullut omaan vartaloon ja sen jokaiseen pikku epäkohtaan
Ovat mukavan kompaktit, eikä aiheuta hankaluuksia juostessa ym liikunnassa.
imetyksen myötä 85dd. eikä ole kivaa. alkuun ehkä tuntu kivalta kun on isot tissit, mut ei tunnu omilta. vaikka oon aina itte jotenki kärsiny siitä ku on pienet tissit. mut nyt vanhempana olen alkanu enemmän hyväksyä ittteeni sellasena kuin olen. nyt pelottaa vähän se et mitä mulle jää kun imetys on loppumassa..:P
on 75C ja olen erittäin tyytyväinen koska ovat pyöreät ja kiinteät. Ja kun olen muuten hoikka niin näyttävät sopivan runsailtakin.
Ja hoitivat kahden lapsen imetyksenkin muuten erinomaisesti.
Mieheni mielestä täydelliset, ja on niitä joku muukin joskus kehunut.
Omasta mielestäni ovat menettäneet muotoaan kahden lapsen jälkeen. En siis välttämättä haluaisi isompia, vaan kiinteämmät/täyteläisemmät rinnat.
Mutta hyvien liivien kanssa olen vaatteet päällä ihan tyytyväinen tisseihini, ja ilman vaatteita riittää, että mieheni tykkää, joten hyvä näin.
Olen aina ollut tyytyväinen, enkä koskaan tosissani harkinnut esim. silikoneja. Silti etenkin nyt laihduttuani hieman olen joskus miettinyt, että olisi kivaa, jos tissit olisivat vähän isommat. Rintojen muotoon olen kuitenkin tosi tyytyväinen.
Ja ap on oikeassa; tämän palstan tissitappelut olivat aivan naurettavia, yläastetyylisiä "hähää mulla on isommat tissit kun sulla!"-tyylisiä :D
80/85, A/B. Koko voisi olla isompi, mutta ei ole ongelma, enkä tosiaankaan lähtisi muutamaan, vaikka saisin ilmaiseksi. Kivuttomalla leikkauksella ehkä.
Sen sijaan muoto voisi olla terhakampi, vaikka mistän lapasista ei voikaan puhua.
nyt imetän niin 80E on liivikoko,
mutta kokemuksesta tiedän, että sitten rupsahtahtaa hetkeksi oikein kunnolla ja
todennäköisesti asettuu taas 75B kokoon,
mikäli painokin tasaantuu aikaisempiin arvoihin.
Olen aina ollut. Olen käynyt läpi kuppikoot AA:sta tähän nykyiseen ja nyt viisikymppisenä olen täysin tyytyväinen näin.
Pienemmätkin kelpaisivat hyvin. Isot tissit on kamalat.
täyteläisestä 75b:stä isoon c-kuppiin ja siitä 75a:han. Kaikista tyytyväisin olin b-kuppiin. Sitä isompia en haluaisi, koska miesten huomio c-kupin kanssa oli kiusallista ja tuntui kuin rinnat olisivat koko ajan tiellä. A-kuppi on vähän liian pieni mun makuuni, ja joskus toivoisin, että miehellä olisi enemmän pideltävää. :) Mutta ihan kivat pienet rinnat nämä ovat ja sopivat hoikkaan vartalooni.
Onhan nää kyllä aikamoiset kaverit kantaa mukana, mut olen tyytyväinen niin kauan kun ei ala selkä tai niska oireilemaan.