NYT meni hermot! VITTU, mä en jaksa tätä hellettä ja tätä kaikkea paskaa!
Kommentit (18)
ei vantaalla ainakaan.
No ainakin Nurmijärvellä on varjossa 25 astetta o_O
Vielä pari päivää ja sit pitäs viiletä. Ens viikolla sit taas lämpötilat lähellä hellelukemia. Tulis syksy äkkiä.
Haluaisin saada jo kämpän viileämmäksi.
Mutta ei ne helteet.
20+ olisi ihanteellista ja öisin sataisi.
meillä sisällä 27, olen ihan loppu
ei vantaalla ainakaan.
No ainakin Nurmijärvellä on varjossa 25 astetta o_O
Teveiset vaan maasta (ei kovin kaukana Suomesta), jossa on tälläkin hetkellä varjossa 30 astetta :D
Te "helteiden" valittajat olette juuri niitä, jotka pian valittavat sateistakin ja kylmästä.
vittu mä muutan etelänavalle, mut sekin kai sulaaaaa
On suorastaan kylmä. Ulkona 26 astetta ja sisällä 25,9 astetta. Tultiin juuri lomalta jossa oli yli 40 astetta lämmintä. Tulis vaan ne helteet ja kesä sain jatkua vaikka ensi vuoteen. Inhoan talvea, sateita, loskaa, jäätä, lunta ym.
Rakentakaa paremmin, varautukaa niin kuumaan kuin kylmaankin. Ilmastointi on keksitty jo viimevuosisadan alkupuolella.
Täällä kans yksi jolla hermot menee. onneksi oli paripäivää helpotusta tosin lauantaina pitäs olla taas 30+.
ja ulkona 24,8; ei ole mielestäni helle koska 25 on virallinen helleraja Suomessa.
- ja juu, paskasti rakennettu on tämä torppa kyllä.
-se vantaalainen-
ps ulkona on muuten ihan sopiva tuuli ja kaunis sää; ei ole pakko kärsiä kuumasta sisäilmasta vielä tähän kellonlyömään. Miksette mene ulos?
Te "helteiden" valittajat olette juuri niitä, jotka pian valittavat sateistakin ja kylmästä.
Kylmästä en muista koskaan valittaneeni, mutta lämpimästä kyllä. Minun pää ei yksinkertaisesti kestä tällaista keliä.
Tässä kämpässä, itäisessä Suomessa, on ollut koko kesä 29-32 astetta. Vaikka mitä teen, ei alene. Tuuletin töhöttää aamusta iltaan. Voitte uskoa että VITUTTAA JO!!!
Tämä helteistä valittaja on kärsinyt monta viikko putkee jo kovista migreeneistä ja alkaa oikeasti olemaan huumori lopussa. En ole ikinä valittanut sateista tai viileistä ilmoista, joten ei tarvii yhtään yleistää siellä. Perkele.
en mäkään!!