Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Jännittää miehen sukulaisten tapaaminen.

Vierailija
12.08.2010 |

Avomieheni mummo (äitinsä äiti) soitti avomiehelleni vajaa pari viikkoa sitten ja pyysi käymään. Olimme tuossa viikon lomalla ja avomies sanoi soittavansa loman jälkeen. Nyt oli päättänyt, että menemme käymään hänen tätinsä luona jossa mummo on myös käymässä.

Olemme olleet yhdessä avomieheni kanssa noin 12 vuotta ja meillä yhteinen lapsi (kohta 8v). En ole ikinä nähnyt mieheni mummoa, tädin olen kerran nähnyt noin 9-10vuotta sitten. Mua jännittää ihan suunnattomasti huomista tapaamista. Inhoan tavata uusia tuntemattomia ihmisiä ja jännitän aina aivan kamalasti. Ja aina kun jännitän menee maha kuralle, kädet tärisee ja tuntuu että änkytän kun puhun. Kiva istua autossa noin neljä tuntia ja jännittää...

Miten ihmeessä selviän tästä? Vinkkejä kehiin nyt, arvon naiset...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laakitys tohon vaivaan.

Vierailija
2/4 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota asiaa että olette olleet JO 12vuotta yhdessä, etkä ole nähnyt miehesi mummoa??!! Onko tämä mummo nähnyt tätä lapsen lapsen lastaan edes koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän myös uusien ihmisten tapaamista ainakin siis miehen sukulaisia.

Vierailija
4/4 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota asiaa että olette olleet JO 12vuotta yhdessä, etkä ole nähnyt miehesi mummoa??!! Onko tämä mummo nähnyt tätä lapsen lapsen lastaan edes koskaan?

Mummo ei ole nähnyt poikaamme ikinä. Asuvat siis toisella paikkakunnalla eikä mieheni äidilläkään ole kovin läheiset välit omaan äitiinsä. Soittelee kyllä joskus (olen ymmärtänyt) mutta en ole montaa kertaa näiden vuosien aikan kuullut, että ovat käyneet kylässä. Jos oikein muistan niin mummo ei oikein tule toimeen mieheni isän kanssa. Tämä kyseinen mummokaan ei ole oikein koskaan välittänyt omista lapsenlapsistakaan. Nämä siis vain sellaisia asioita jota olen kuullut tai ns lukenut rivien välistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi