Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kevyempää herkuttelua

Vierailija
12.08.2010 |

painoa tullut jostain kumman syystä reilusti vuoden sisällä, jotain 15 kg muita tapoja muuttamatta kuin että liikuntaa olen lisännyt. täytyy siis johtua siitä kun täytin 30 v ja aineenvaihdunta ei enää toimi.

yleensä tähän aikaan kun lapsi päikkäreillä, otan kahvikupin ja jotain pientä hyvää. nytpä ostin rasvatonta rahkaa, canderelia makeutukseksi ja mansikoita. hyvää ja erittäin täyttävää, ja vähäkalorista. tämän kanssa jaksaa ainakin seuraavat neljä tuntia. muita hyviä herkkuvinkkejä??? ei tätäkään joka päivä jaksa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin aika kevyt. Tee vispipuuroa, eri makuista. Puolukoiden tilalle voi vaihtaa esimerkiksi kuivattuja aprikooseja: niitä kun palastelee ensin ja keittää hetken ja soseuttaa, sitten hulauttaa sekaan mannaryynejä ja keittelee hämmennellen 10min, antaa jäähtyä ja vatkaa. Ei tartte lisätä sokeria. Sitten vaan kylmänä ja rasvattomalla maidolla, on ihan kiva välipala! Ei sovi kyllä karpeille.. :D

Vierailija
2/2 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kuitenkin jotain helppoa ja ehkä vähän karppaustyylistä. pyrin siihen et söisin päivässä 2 leipäsiivua enkä muuta tuon tyylistä. aamupala leivistä en pääse eroon ja ne varmaan aika lailla on tän mun painon syynä, muuta lihottavaa en oikeastaan syö paits kahvin kera on jotain pientä mennyt kuten vähän jätskiä tms.

on muuten käsittämätöntä et ihminen joka syö enemmän kuin minä niin painaa 20 kg vähemmän. elin tällaisen naisen kanssa nyt lomalla melkein 2 kk ja samaa ruokaa syötiin mut hän paljon enemmän mut painaa 20 kg vähemmän. epäreilua. lisäksi hän ei urheile, toisin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla