Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C-HEPATIITTI!?!?!?!

Vierailija
11.10.2005 |

Sain juuri kuulla ex-miehelläni C-hepatiitti!!!!!!! Eikä kertonu siitä minulle mitään koko yhdessä olo aikanamme!!!! (v*tun kusipää!!!)

Olen lukenut jutut netistä mitä siitä kerrotaan, mutta haluaisin kuulla käytännön kokemuksia/kertomuksia aiheesta... Onko tarttunut perheenjäsenestä toiseen jne.

PANIIKKI...!!!!!!!!!!!!!!!

Ja aamulla terveyskeskukseen................. : /////

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1%,mahdollisuus että on tarttunut sinuun normaali seksistä. T. C-hepatiitti äiti. Jonka lapset ja mies terveitä

Vierailija
2/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin välityksellä tarttuu yleensä. Ja avohaava verikontaktissa. Tod näk. Tarttunu suhu jos ootte pannu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu vain veriteitse.

Vierailija
4/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni saatiin se aikoinaan likaisista neuloista

sitten saatiin lapsia ja miehellä se hoidettiin ja mulla lähti itestään, lapsiin se ei tarttunut edes synnytyksessä..

Vierailija
6/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni hoitanut c-hepatiittipositiivisia ja osalla on tarttunut perheenjäseniin, osalla ei. Verikontaktissa tarttuu helposti, muista eritteistä huonommin, mutta kyllä tarttuu esim. sukupuoliyhdynnässä. Todella törkeää jos mies on tiennyt asiasta eikä ole kertonut. Tsemppiä sulle ja toivotaan ettet ole saanut tartuntaa. Onko lapsiakin?

Vierailija
7/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella vastuutonta mieheltäsi!

Vierailija
8/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti täytyy varoa kodin ulkopuolellakin.

Vierailija
9/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen lainannut hänen partakoneenteriään säärien ajeluun... Nytpä selvis sekin, miksi kielsi niitä lainaamasta!!!!!!!!!!!!!!!!

Tällähetkellä tuntuu että otan hengiltä kun tavotan...

Tosi törkeetä olla kertomatta tuollasta asiaa!!!!!!!!!!

Vierailija
10/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko hakoteillä?

Vierailija
11/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole siis yhteenkään lapseen tarttunut synnytyksissä eikä imettäessä.

Vierailija
12/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tiesithän, että voit vetää miehesi oikeuteen tuosta?

sh

Vierailija
13/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen käsityksen mukaan C-hepatiitti tarttuu pääasiassa veren välityksellä. Tavanomaisissa ihmissuhteissa, esimerkiksi perhekontaktissa, se ei juuri tartu. Sukupuoliteitse tartuntariski on myös erittäin pieni. Kondomin käyttöä ei vakituisessa parisuhteessa tämän vuoksi ole katsottu välttämättömättömäksi. Yhdyntää on kuitenkin syytä välttää kuukautisten, verivirtsaisuuden tai sukuelinten limakalvojen haavaumien aikana. Hammasharjoja tai partateriä ei ole syytä lainata toisille. Käytetyt, veriset neulat on hävitettävä turvallisesti.

K

Vierailija
14/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edetessään se voi aiheuttaa mm. maksasyöpää

Vierailija
15/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiedä, tai en ole varma, et onko huumeita käyttäny (saanu tartunnan ennen tapaamistamme) mutta todennäköisesti kyllä... totuus paljastuu aina yleensä jälki käteen tämmösissä veemäisissä jutuissa!!!!!!!

varmaa oon saanu sen kun niitä teriä lainannu ja haavoja tullu!!!!!!!! pelottaa ihan saatanasti...

mitenhän kauan tuloksessa menee...??????????

ap

Vierailija
16/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sit kirjottaa kuulemma lähetteen labraan!

Niin osaaks kukaan sanoa, miten kauan vastauksen saaminen kestää???

Ja voinks muka oikeesti haastaa sen paskiaisen oikeuteen???

ap

Vierailija
17/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan oltu 3 vuotta ja en ole saanut tartuntaa.Käy ottaas labrat, vastaus tulee noin viikon kuluessa.

Vierailija
18/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut c-hepatiitti 10 vuotta. Ja olen täysin oireeton ja maksa-arvotkin paremmat kuin ns. tavallisilla ihmisillä. Ja ei todellakaan tartu lapsiin normaali koti-oloissa. Tietenkin panen laastarin pienenkin haavan päälle, ettei tämmöstä pääse tapahtumaan. Minäkin olen 2 lasta synnyttänyt eikä kummallekkaan hepatiitti tarttunut. Nyt viimeiseen 3 vuoteen viruksia ei ole löytynyt verestä. Lääkärit juuri pohdiskelevat voiko hepatiitin sanoa kokonaan kadonneena vai pidetäänkö vaan oireettomana. Sen verran minulle sanottu, etten tartuta ketään koska viruksia ei enää näy. C-hepatiittiin ei todellakaan ole rokotusta, mutta hoitohan löytyy..interferoni. Että en nyt sentään lähtisi tuommoideen panikointiin heti mukaan. Ja varmasti on aivan turha yrittää exä raastupaan saada, miten ensinnäkin pystyisit todistamaan, että tahalleen tartuttanut sen sinuun ja toidekseen tauti ei välttämäti ole tappava. Joku hiv vähän eri luokassa..Enkä jaksa tarkistaa kirjoitus virheitä...

Vierailija
19/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään normaali elämää, mutta tietoisesti vältetään verikontaktia tietysti.

Vierailija
20/24 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tietenkin 10 vuodessa ehtinyt tottua asiaan ja tullut sinuiksi sen kanssa!! Mut hei haloo!! Minä kuulin tämän jutun ex-mieheni sairaudesta muutama tunti sitten...

Ja tottakai olet tuota mieltä kun sulla on oma lehmä ojassa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän