Voiko raskauspahoinvointi olla erilaista eri raskauksissa?
Arvelen, että vastaus on kyllä, mutta silti kiinnostaa kuulla kokemuksianne. Minulla on toinen raskaus menossa, eikä mitään pahoinvoinnin oireita. Pelottaa, että jos asiat eivät olekaan hyvin :( Esikoisen kanssa tein tässä vaiheessa jo ahkerasti tuttavuutta vessanpöntön kanssa...
Kommentit (6)
Ekassa raskaudessa pientä etomista aamuisin. Tokassa (kaksoset) iltaisin viiden jälkeen alkava reilu etominen (oli pakko maata liikkumatta sängyllä). Kolmannessa reilusti etomista aamusta iltaan ja pisimpään kuin aikaisemmilla kerroilla.
edellisen kanssa oli tässä vaiheessa jo helvetti irti. Ehkä mun pitää vaan olla iloinen, että pystyn vielä olemaan töissä... Tai ehkä mä kahden päivän päästä jo kadun että tuli mokomaa asiaa edes harmitelleeksi. Voihan se olla että posliinialttaria saa vielä kumarrella tässäkin raskaudessa.
Saattaa olla vasta tulossa pahoinvointi:)
mulla ainakin pahinta ollut tässä kolmannessa raskaudessa, sairaalassa olen ollut jo tiputuksessa päiviä kun mikään ei pysyny sisällä...taitaa todellakin olla viimeinen kerta kun lähden enää tähän raskaushommaan, sen verran on kurja olotila
tokalla kerralla oksensin jatkuvasti mutta nesteet pysyi sisällä enkä joutunut tippaan. Kolmannessa raskaudessa yrjösin vain yhden kerran. Toki pahoinvointia oli mutta se oli sellaista "normaalia" raskauspahoinvointia eli en laatannut jatkuvasti kaikkea ulos...vikassa raskaudessa myös pahaa oloa helpotti syöminen kun kahdessa ekassa se vain pahensi oloa.
lievää etovaa oloa. Nyt tässä kolmannessa mulla oli pari kuukautta etova olo aamusta iltaan. Jos en ollut syönyt, niin oli paha olo ja jos söin niin sekin pahensi oloa. En tosin ole oksentanut kertaakaan, mutta kurja olo ja esim. kahvin hajukin teki NIIN pahaa vaikka rakastan kahvia normaalisti. Olen kuullut että jos kaikki oireet yhtäkkiä häviää, niin voi olla jotain vialla.
Millä viikoilla olet? Voisitko päästä ultraan?