Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea vaiva yrittää saada "tarpeeksi" vieraita kutsuille.

Vierailija
11.08.2010 |

Me&I-kutsut kyseessä, ja samalla emännän synttärikahvit. Tänään julkaistaan syysmallisto, joten kukaan ei takuulla ole vielä nähnyt mallistoa livenä.

Laitoin kutsuja yhteensä 19. Alunperin 9 on ilmoittanut tulevansa, mutta yksi on sairastunut. Muista kutsutuista 5 on ilmoittanut ettei pääse, ja ilmoittamattomia on 5.

Nyt yritän riipiä kasaan paria "lisävierasta" että ylempään etutasoon oikeuttava 8 vierasta varmasti täyttyy *huoh*

Tuskin kukaan jaksoi edes lukea, mutta tämän takia en järjestele näitä kutsuja kovin usein...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ärsyttävää istua kuuntelemassa myyntipuheita ja ostaa puoliväkisin ylihintaisia tuotteita, jotka eivät oikeasti ole hintansa väärtejä.

Vierailija
2/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ikinä tullut sitä 10 vierasta täyteen ja sillä pinemmällä "korvauksella" ei maksa vaivaa...

Vieraaksi olen menossa, niin paljon taas ihanaa tilattavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kutsut järjestäneenä on se kokemus, että ihmiset lupaavat tulla mutta peruvat viime tipassa selviin tekosyihin vedoten tai vain jättävät saapumatta paikalle. Aika ikävää kun on vieraat kutsunut, leiponut ja järjestänyt kahvitarjoiun jne. Sanokaa ihmiset suoraan kutsun saatuanne, että kiitos mutta en ole kiinnostunut kotikutsuista. Se olisi rehtiä peliä ja loukkaisi emäntää vähemmän kuin tuo saapumatta jättäminen tai viime hetken tekosyyt. Olen tullut siihen tulokseen, etten enää viitsi vaivata ihmisiä kutsuillani ja siksi en toimi enää emäntänä millaisillakaan kotiesittelyillä.

Vierailija
4/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun me&i vaatteita alkoi saamaan suoraan kotiin, lopetin emännöimisen. Laitoin aina parikymmentä kutsua, stressasin tarjottavista ym. ja muutama hassu saapui paikalle, siis 2 - 3. Partylite ja Tupperware kutsut ovat saaneet suuremman suosion, mutten niitäkään ole enää vuosiin emännöinnyt, kun en itse niitä tuotteita halua. En myöskään enää vaivaudu muiden kutsuille, vapaa-aikani on sen verran kallisarvoista, etten halua käyttää sitä istumalla mukamas viihtyen, ei näissä tilaisuuksissa emäntä ehdi seurustelemaan, joten käyn kylässä mieluummin muulloin.

Vierailija
5/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pääsisin :/ en tunne ketään kuka pitäis...

Vierailija
6/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pääsisin :/ en tunne ketään kuka pitäis...

Vierailija
7/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkikutsuja ja mitä kaikkia purkki- seksiväline- alusvaatekutsuja. On tosi ärsyttävää, kun hän laittaa eka viestiä "mitä sulle kuuluu, ei olla pitkään aikaan nähty! tuutko mun synttäreille sillon ja sillon?" sitten ilmeneekin, että siellä pitäisi ostaa jotain.

Tai sitten hän laittaa, että olisinko kiinnostunut meikki-illasta, että oltais tyttöjen kanssa ja meikattais. No kuulostaa tosi kivalta kun sen sanoo noin, ja vastaan että juu todellakin kiinnostaa. Sitten hän vastaa että kiva, se maksaa sitten 20e.

Oikeasti, harmittaa tosi paljon. Kiva ystävä, jota olis kiva nähdä muuten vain. Nykyään ainoat kutsut mitä häneltä tulee liittyy jotenkin rahan tekoon. Minusta se on samperin halpamaista, käyttää hyväkseen ystäviään. Okei, pakkohan ei ole ostaa, mutta on niin inhottava tilanne mennä sinne kuulemaan ne myyntipuheet ja tietää miten tärkeää ystävälle olisi että rahaakin tulisi, ja sitten siinä sanoa että oikeastaan ei kiinnosta ostaa mitään.

En nykyään enää vastaa hänen kutsuihinsa mitään, kun joskus sanoin jo suoraankin että en ole kiinnostunut jos kutsuilla myydään jotain. Silti kutsuu.

Vierailija
8/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei tule, jos on kerran kaverilla kutsut. Mutta kun on kaveri, joka kutsuu kylään vain ja ainoastaan näille "tavarakutsuille", joissa emäntä saa alennusta tms vieraiden määrästä, niin pyh ja pah.

Eli en nykyisin mene.

Vierailija
9/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mutkatonta seurustelua ystävien kanssa, vaivaantuneen pakkomyynnin sijaan?

Kutsuja olen järjestänyt joskus, mutta en koskaan sekoittanut niitä johonkin muuhun tilaisuuteen.

Siinä tulee tunne, että emäntä haluaa emännän lahjan ja synttärilahjan yhdellä kahvittelulla.

Vierailija
10/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunne ketään joka pitäisi kutsuja, mutta tunnen yhden myyjän.

Häneltä voi tilata suoraan.

Me&i sivuilta löytyy keinot kontakteihin :)

Vierailija
11/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit,eihän noilta kutsuilta oo PAKKO mitään ostaa? Oon mie käynyt tuppereissa yms ostamatta tai sit oon kohteliasuudesta ostanut jotain pientä&halpaa...

MeandI kutsuilla en oo koskaan ollut,kun en tunne ketään,mut ne naisten tunikat ja kietaisumekot on kiinnostaneet jo kauan mutkun en oo viitsinyt netin kautta tilata kun ei oo tietoa yhtään millaisia koot on ja laatu yms

6

Vierailija
12/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei harrasteta noita kotikutsuja. Joskus olen joutunut ja ne on oikeasti tosi ärsyttävät, kun pitää väkisin ostaa jotain ylihintaista tavaraa miellyttääkseen emäntää...

Vierailija
13/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ärsyttävää istua kuuntelemassa myyntipuheita ja ostaa puoliväkisin ylihintaisia tuotteita, jotka eivät oikeasti ole hintansa väärtejä.

Vierailija
14/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä, jotka ottavat yhteyttä ja kutsuvat kotiinsa vain hyötyäkseen sinusta?

Ostan tavarat mitä tarvitsen kaupoista, ei minun tarvitse mennä kahvittelemaan jonkun kekkereiden tekosyyllä, ja sitten joutuisinkin kohteliaisuudesta ostamaan jotain...

Vierailija
15/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lähtisi (enää) moisille kutsuille. Olen löytänyt ihan riittävästi kivaa tavaraa kaupoista ja kirppiksilta, enkä ymmärrä, miksi sosiaaliset suhteet täytyy nekin valjastaa kulutusyhteiskunnan palvelukseen. Ystävien hyväksikäyttäjillä ei kauaa ystäviä ole.

Vierailija
16/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin yhdistetä mitään synttäreitä tms! Asiasta kiinnostuneet voi yhdessä tehdä ostoksia tuttujen ja hyväksi koettujen tuotteiden parissa. Lapset on mukana, että vaatteita voidaan ihan rauhassa sovittaa. N 6 vierasta lapsineen on sopia määrä, ettei mene hulinaksi. Kukaan ei järjestä kutsuja siksi, että "tienaisi" niillä jotain. Mieluummin minäkin menen lapsineni valmiiseen kahvipöytään :) Äkkiä lopettaisin yhteydenpidon sellaiseen "kaveriin" joka vain silloin ottaisi yhteyttä, kun tahtoo mahdollisimman paljon vieraita kutsuilleen...

Vierailija
17/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim me&i-kutsuilla vieraiden määrä määrää alennuksen, vaikkei kukaan ostaisi mitään.

Vierailija
18/20 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun puolitutut kutsuvat kutsuilleen, jotta saisivat tarpeeksi vieraita.

Vierailija
19/20 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tykännyt kaikenlaisista kutsuista, järjestää niitä, ja osallistua niille.

Mikäs sen mukavampaa kuin istua iltaa kavereiden kanssa, ja samalla selailla kuvastoja, ja miettiä, että mitä kivaa sitä sitten tilaisi =D

Mulla on kyllä positiivisia kokemuksia kutsuista, paitsi että joillekin kutsuille on tosi vaikea saada porukkaa! Kyllähän se silloin riipoo, kun on kutsunut 10 ihmistä, ja vain 1 saapuu paikalle. Mutta toisaalta, yleensä sen yhdenkin kanssa on ihan kiva rupatella, ja jos se lahja jää saamatta, niin eipä se nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
20/20 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kerran tuollaisen myyjäiskutsun eräältä rivarinaapuriltani, joka oli aina ollut minua kohtaan todella ynseä ja v-mäinen. Eli ei ole KOSKAAN edes moikannut minulle ja juoruaa juorukavereidensa kanssa (kolmen ämmän mammamafia, jotka kaiket päivät istuvat perseillään pihalla JUORUAMASSA keskenään (arvatenkin naapureista..) sätkä kaiken aikaa suupilessä käryten ja niiden kasvattamattomat kauhukakarat sillä aikaa tekevät pahojaan ympäriinsä). Arvatkaa meninkö sen lehmän kutsuille..? =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi