Huutis asiaa! kuinka kauan odottaisit yhteydenottoa?
Myymäni kohde sulkeutui la ja pistin voittohuudon tehneelle s-postilla tilitietoni samana iltana. Pyysin ilmoittamaan kun on maksanut. Ei ole kuulunut vielä mitään. Otanko nyt puhelimitse yhteyttä varmuuden vuoksi? ymmärrän, ettei kaikki ole joka päivä koneella... Mutta itse aina huolehdin omat huutoni...
Kommentit (9)
Koittakaa nyt ymmärtää, että muutakin elämää on kuin huutonet! Ärsyttää tommoiset hätähousut, voisitte sinne kuvaukseenne laittaa, että odotan maksua HETI, niin tietäis teitä varoa! Odota nyt edes, että viikko tulee täyteen!
Etenkin kun näin kesällä ihmiset lomailevat...en mä ainakaan odota että päivittäin käydään huutisasioilla ilmoittautumassa...kerran viikossa on ok.
Vasta 4 päivää kulunut!!! Viikon verran voit varautua odottamaan se on ihan kohtuullinen aika. Ihmisillä on muutakin elämää kuin huutis...siis meillä muilla.
miten ihmisillä on aikaa tehdä se voittava huuto 5 minuuttia ennen sulkeutumista, mutta ei sitten kirjoittaa myyjälle viestiä heti perään.
Mä ainkain yleisesti ottaen huudan ihan lopussa, odotan, että voitan ja samantien laitan viestin myyjälle. Ja jos myyjältä tulee vakioviesti, amksan sen samalta istumalta.
Kyllä kirjoitin ymmärtäväni sen ettei kaikki istu aina koneella. Kyseisellä käyttäjällä on nyt monta tuoretta negatiivista palautetta maksamattomuuden takia.. siks hiukan ärsyttää odotella.
En ole tuore huutiskäyttäjä, huudellu olen paljon ja aina huolehtinu huutoni heti pois. Mutta myyjänä olen kyllä ihan tuore. En muistanu tota yhen viikon sääntöä, tarvii lukaista säännöt ehkä uudestaan :)
Kiitos asiallisesti vastanneille.
miten ihmisillä on aikaa tehdä se voittava huuto 5 minuuttia ennen sulkeutumista, mutta ei sitten kirjoittaa myyjälle viestiä heti perään.
Mä ainkain yleisesti ottaen huudan ihan lopussa, odotan, että voitan ja samantien laitan viestin myyjälle. Ja jos myyjältä tulee vakioviesti, amksan sen samalta istumalta.
ja näin loma-aikaan vähän ylikin. Itse juuri aion huutaa yhtä kohdetta korotusautomaatin avulla ennen mökille lähtöä. Me palataan mökiltä vasta 5vrk kohteen sulkeutumisesta ja toivon, että ei ole mitään vihaisia sähköposteja myyjältä siihen mennessä ilmaantunut. Saaresta kun ei nettiin pääse millään ilveellä. Olen kuullut, että jotkut on laittanut negapalautteitakin lunastamattomasta huudosta, vaikka alle viikko huudosta olisi kulunut.
Mä laitan vasta sitten kun olen maksanut eli saattaa mennä se muutama päivä...ihme hätähousuja eräät tuon huutiksen kanssa :D
vastannut, laittaisin tavaran uudelleen myyntiin. Huutiksen ohjeissahan on että viikko on "odotusaikaa". Moni huutis-vakkari kyllä jaksaa odotella kaksikin viikkoa. Huutiksen sääntöjen mukaan on kuitenkin odotettava se viikko.