Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyykö teillä lastenhuoneet siisteinä?

Vierailija
11.08.2010 |

Ennen kesää mä siivosin lastenhuoneet lasten kanssa kuntoon. Monta jätesäkillistä tavaraa lähti varastoon ja muovikasseja roskikseen. Nyt on huoneet taas aivan sekaisin. Lelut sikinsokin, tarroja sun muita joka laatikossa, kirjahyllyt hujan hajan jne. Kerran viikossa siivoavat huoneet niin, että mä pääsen imuroimaan ja moppaamaan, mutta kirjoituspöytien yms. siivoaminen on joka kerta aivan tajuttoman ylivoimaista. Lapset ovat alakouluikäisiä ja kun olivat pienempiä, niin pitivät paljon parempaa huolta huoneistaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi juuri tällä hetkellä 7. luokalle menevän työtn huone on supersiisti, kun hän oma-aloitteisesti(!) siivosi kaikkia laatikoita ja kaappeja myöten koko huoneensa ja heitti jätesäkkikaupalla kaikenlaista keräämäänsä rojua roskiin.

Kouluikäisten huoneisiin en ole enää itse puuttunut muuten kuin huomauttamalla ja vaatimalla heitä siivoamaan. Vaatekaappi käydään yhdessä läpi pari kertaa vuodessa (no tuo tyttö tekee sen itse), mutta muu siivous on lasten oma juttu.

Sen sijaan pienempien (pl-ikäisten) lasten huone on toki joskus aikuisen käytävä kunnolla siivoamassa. Lelujen keräys on lasten homma, imurointi ja pölyjen pyyhkiminen jää sitten aikuiselle. Ja se kunnollinen järjestely pari-kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
2/2 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin äsken siivosivat turhia leluja roskiin, kun käskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi