Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten voi löytää töitä?
11.08.2010 |
kun ei ole mitään koulutusta? kaikki kaupatkin sanoo kiitos ei kun lähettää työhakemuksia :( siivoojaksikaan ei kelpaa!
Kommentit (3)
ainakin pk seudulla voisit päästä,kysy seuresta.Pulaa taitaa olla.
Ja Iltapäiväkerhoon esim.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aikuisopintorahaa ja opintolainaa vaan sen verran, että saat jonkun kaupanalan tai siivousalan peruskoulutuksen hoidettua (se mikä sua nyt eniten kiinnostaisi). Tai oppisopimustyyppisesti työ + opinnot samassa.
Alue: Aihe vapaa
lukion jälkeen (opinnot kesken) ja kyllä mulla töitä on viimeiset 10v piisannut. Yksistä Yt-nauvotteuista lähdin lappu kourassa, mutta nyt taas töissä. Tsemppiä, pitää olla sinnikäs ja tuoda esille se työkokemus!