AV:n innoittamana olen tutustunut Kalastajan vaimon blogiin (OV)
mutta ihmettelen, että mikäs hänessä on niin kauheaa? Siis Kalastajan Vaimohan on ihana! Aivan mahtavan tyylikäs nainen joka saa äitiyden näyttämään mukavalta ja ihanalta, eikä miltään ikuiselta kärsimykseltä=)
Kommentit (7)
on kiva blogi. Onko täällä haukuttu sitä, höh. Multa on mennyt ohi vaikka aika ahkeraan palstalla olenkin.
täytyy sanoa että olin suunnattoman hämmästynyt että hän täyttää 29! Luulin että on lähempänä 40v!
Noin muutoin blogi ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
paskiksessahan ne kirjoitetaan tarkoituksella erikseen... =D
että siis esimerkiksi täällä paljon hehkutettu Paskaäidin päiväkirja sen sijaan ärsyttää mua, en voi lukea oikeasti tekstiä, jossa on yhdyssanat kirjoitettu KOKO ajan erikseen.
ihan tarkoituksella kirjoitettu kuinka sattuu. Näin olen käsittänyt vaikken sitä ole lukenut kun pari kertaa.
Mäkin seuraan tuota kalastajan vaimo blogia. Tykkäsin enemmän vanhasta blogista. Se oli jotenkin lämminhenkisempi ja muutenkin kivempi. Jotenkin tästä nykyisestä blogista saan Johannasta kylmän ja omahyväisen vaikutelman. En tiedä mistä moinen tunne tulee... Seuraan silti päivittäin.
ihan tarkoituksella kirjoitettu kuinka sattuu. Näin olen käsittänyt vaikken sitä ole lukenut kun pari kertaa.
Mäkin seuraan tuota kalastajan vaimo blogia. Tykkäsin enemmän vanhasta blogista. Se oli jotenkin lämminhenkisempi ja muutenkin kivempi. Jotenkin tästä nykyisestä blogista saan Johannasta kylmän ja omahyväisen vaikutelman. En tiedä mistä moinen tunne tulee... Seuraan silti päivittäin.
Sitä on silti vain ärsyttävää lukea=)
blogistin lauseet tosiaan kuulostaa omahyväiseltä, kuten esim:
"Ja jep, olen kuullut olevani Tanja Karpelan näköinen -vältytte kysymästä"
että siis esimerkiksi täällä paljon hehkutettu Paskaäidin päiväkirja sen sijaan ärsyttää mua, en voi lukea oikeasti tekstiä, jossa on yhdyssanat kirjoitettu KOKO ajan erikseen.