Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tämän laihduttajan syömisistä:

Vierailija
11.08.2010 |

-ruisleipä, oivariini 1tl, keittokinkkua 2 siivua, tomaattia, kurkkua, 2 kuppia maitokahvia

-töissä purkki tonnikalaa (tavallinen vedessä tai chili), raejuustoa 4 rkl, vettä

-kotona lämmin ruoka, eilen esimerkiksi kanafile, salaattia, vettä

-iltapalaksi puoli purkkia Ehrmannin rahkaa ja 2 dl mustikoita

Mitat 169cm/68 ja sellainen 8kg on liikaa. Liikun 4-5 kertaa viikossa ja kunnon hikiliikuntaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tuo ruokamäärä riittäisi millään. Nälkä olisi koko ajan. Aamulla lisäisin ainakin toisen ruisleivän tai sitten paljon enemmän vihanneksia, esimerkiksi kaksi tai kolme kokonaista tomaattia.

Samoin lisäisin lounaaseen vihanneksia. Vaikkapa purkillinen kirsikkatomaatteja tai puolikas kurkku tai kunnon satsi hapankaalia tms.

Illallinen on minusta ok.

Iltapalalle lisäisin rahkaan hedelmiä tai marjoja. Vaikkapa mansikoita, mustikoita, omenakuutioita, ihan runsaasti.

Sitä en tiedä, saatko tarpeeksi rasvaa. Sitä kun ihminen tarvitsee. Ja juomana tietenkin vain vettä.

Laihdut tuon kaltaisilla syömisillä varmasti, kunhan pidät määrät tarpeeksi suurina. Älä säästele marjoissa ja vihanneksissa.

Vierailija
2/5 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen 168cm ja 68kg ja tyytväinen ulkonäkööni.

Perussairauteni takia käyn kuukausittain kontrolleissa, ja kun painoin 62kg, pidettiin sitä liian vähänä (olinkin tosi ruipelo silloin).

Käytän vaatekokoa 36-38. Ovat sopivia, ei kiristä ;)

Eli ruokavaliosi on kyllä kaloripitoisesti niukka, mutta kivan monipuolinen. En vaan käsitä missä se ylipaino on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin aamupalaan toisen leivän ja vaikka kasviksia ja hedelmiä. Lounas on liian niukka, miten tuollaisella määrällä jaksaa kotiin asti. Kevyeksi lounaaksi käy hyvin myös jokin keitto. Välipala puuttuu listasta kokonaan eli sen lisäisin päivääsi myös. Välipalaksi vaikka hedelmiä/kasviksia tai esim. viili. Tosiaan kasviksia ja marjoja mielin määrin. :)

Vierailija
4/5 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todellakin lihonut vuodessa 10kg ja nyt on aika saada ne pois. Lähtenyt onkin 4kg.

Aamuisin saatan tosiaan syödä toisinaan sen toisenkin leivän,lähinnä viikonloppuisin. Marjoja tykkään syödä myös, täytyy lisätä niiden osuutta. Hedelmistä en ole koskaan välittänyt,joten en usko niitä ruokavalioon lisääväni.

Vierailija
5/5 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein näin ja johan alkoi kilot lähteä. Muuten syön hyvin samoin kuin ap. Mua ainakin leipä lihottaa ja kun jätin sen kokonaan pois, slkoi tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi