Raskaustestin aikaiset bongarit
Kuinka paljon ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ootte tehnyt plussia ihan normi raskaustesteillä?
Mä laskin kiertoni väärin ja tein 8 pvää ennen oletettua alkamispäivää. Negaa näytti.. Nyt toivo nousee uudestaan.. Vasta 4 päivän kuluttua pitäis kuukautiset alkaa..
Kommentit (14)
Ei me voida tietää.
En kyllä ymmärrä näitä hätäilijöitä, ei jakseta odottaa paria päivää, mutta sitten pitäisi jaksaa olla raskaana 9kk
Mutta ymmärräthän sä, että tuossa vaiheessa ei vaan voi tietää??
Jos näkyy plussa, niin vielä on epävarmaa, kiinnittyykö alkio kohtuun, jos ei, niin menkat alkavat normaalisti. Suotta pahoitat mielesi plussasta --> "keskenmenosta" sitten, vaikka se on ihan normaali ilmiö. En muista lukemia, mutta huima määrä hedelmöittyneistä munasoluista ei kuitenkaan pääse kiinnittymään, ei se ole edes keskenmeno.
Jos näkyy nega, niin et silti voi tietää oletko raskaana vai et, jos vaan raskaushormonia ei ole erittynyt tarpeeksi.
Yritä oman mielenrauhasi vuoksi malttaa vielä hetki! :) Vaikka tiedän, sitä just tuossa tilanteessa ei meinaa olla... :)
jopas huonosti ilmaisin itseni.. Laskin kuukautiskirtoni 17 päivän mukaan, vaikka piti laskea 27 päivän mukaan. Eli luulin, että kuukautiseni olivat 3 päivää myöhässä..
Esikoisemme plussasin 2 päivää kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen.
Mietin vaan, että kuinka moni hätäilee ja plussailee jo aijemmin ja kuin monta päivää?!
Eli luulin, että kuukautiseni olivat 3 päivää myöhässä.. Esikoisemme plussasin 2 päivää kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. Mietin vaan, että kuinka moni hätäilee ja plussailee jo aijemmin ja kuin monta päivää?!
Ok, nyt mä ymmärrän! :)
Tein positiivisen testin rv 23. Odotin 26 päivän kiertoa (kiertoni vaihtelevat kovasti, mutta ovulaation ajankodasta arvioisin tuon 26). Pieleen meni kaikki arviot ja arvailut silti, ultrassa näkyi yli viikkoa vanhempi sikiö joka antaa olettaa hyvin aikaista ovulaatiota (vaikka sen mukamas bongasinkin) ja kierto olisi ollut vain 20 päivää. Joten, arpapeliä :)
Mutta ei muutaku testailemaan jos se oloa helpottaa! tiedän kuinka piinaavaa on odotella.
toisesta tein rv 25/30
toisesta vasta 40/30
tekivätkö siitä toisesta sulle synnärillä vielä testin? Miten et huomannut raskautta aiemmin?
Anteeksi, mutta oli ihan pakko kysyä.
Mä laskin kiertoni väärin ja tein 8 pvää ennen oletettua alkamispäivää.
raskaus alkoi 24/30 tapahtuneesta yhdynnästä :D
toisesta tein rv 25/30
toisesta vasta 40/30tekivätkö siitä toisesta sulle synnärillä vielä testin? Miten et huomannut raskautta aiemmin?
Anteeksi, mutta oli ihan pakko kysyä.
no juu... kp piti olla... :D
joo tosiaan täälläkin piti olla kp eikä rv.... :D ei oo enää kuin raskausviikot mielessä nyt kun vaavi on lopultakin mahassa ;)
joo tosiaan täälläkin piti olla kp eikä rv.... :D ei oo enää kuin raskausviikot mielessä nyt kun vaavi on lopultakin mahassa ;)
:))
vai miten VAUVA on mahassa?
Ei vaavikaan saa olla mahassa. :)
Itte tein plussan menkkojen alkamispäivänä. Oli aika heikko plussa vielä, mutta vahvistui. Sanoisin samaa kuin joku muu, eli kannattaa jaksaa vähintään siihen alkamispäivään asti. en ole itse ollut kovin hyvä jaksamaan, mutta kyllä suosittelen muille. Eli älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon. ;D
Itse tein erittäin herkällä testillä 2 pv ennen ovulaatiota. Nämähän näyttävät raskauden jo ennen sen alkamista, suosittelen!