Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin veneellä pari päivää sitten, ja edelleen "keinuttaa", miksi?

Vierailija
11.08.2010 |

Tämä vaiva ilmenee aina veneilyn, lentämisen, meressä (aalloissa) uimisen jälkeen. Miksi, ja mitä sille voisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mene ohi. Olet nyt merimies. Kävelet jalat harallaan loppuikäsi. Hanki tatuointi.

Ei vaan, tottumattomalla liittyy jotenkin siihen, että korvassa sijaitsevaan tasapainoelimeen jää tämä keinuminen "päälle", ja se ottaa jonkun aikaa rauhoittuakseen.

Vierailija
2/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, tottumattomalla liittyy jotenkin siihen, että korvassa sijaitsevaan tasapainoelimeen jää tämä keinuminen "päälle", ja se ottaa jonkun aikaa rauhoittuakseen.

Minä veneilen paljon, ja joka kerta, kun on ollut veneellä pidempään, niin keinunta jää päälle hetkeksi. Mielestäni kyse on siitä, että tasapainoelin tottuu keinutukseen ja pyrkii tasoittamaan oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen tottunut, alkukesästä keinutti joka kerta kun tultiin veneeltä kotiin, nyt ei enää lainkaan.

Minä veneilen paljon, ja joka kerta, kun on ollut veneellä pidempään, niin keinunta jää päälle hetkeksi. Mielestäni kyse on siitä, että tasapainoelin tottuu keinutukseen ja pyrkii tasoittamaan oloa.

Vierailija
4/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen tottunut, alkukesästä keinutti joka kerta kun tultiin veneeltä kotiin, nyt ei enää lainkaan.

Ei muakaan keinuta yhden päivän reissun jälkeen, mutta sitten kun on ollut pari yötä, niin taas keinuu kotivessakin.

Ehkä tää on tosi yksilöllistä. Jotkut on herkempiä kuin toiset.

t. 3

Vierailija
5/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kestää ja kestää! Ja tulee tosi helposti. Mietin vaan, että onko mulla sitten tasapainoelimessä jotain vikaa? En kyllä muuten horjahtele tms, mutta noiden mainittujen jälkeen aina sama vaiva. Trampalla en esim voi hyppiä ollenkaan. Lomamatkalla keinuttaa lentämisen (jos turbulenssia) jälkeen, uimisen jälkeen... tosi ärsyttävää.

Pitäskö siis suunnata lääkäriin?

t. Se merimies;)

Vierailija
6/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaan päivän, ehkä 8h.

ap.

Vierailija
7/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan veneellä mitä tahnansa välillä muutama tunti - muutama vrk, riippuu paljon mihin ja milloin ollaan menossa. On varmaan kyllä yksilöllistä, itse en ole kovin herkkä keinunnalle (ja tuntuu vähenevän kesän loppua kohden). Ja varmaan venekin vaikuttaa, meillä on aika vakaa purjevene joka ei ihan pienistä keinu.

Ei muakaan keinuta yhden päivän reissun jälkeen, mutta sitten kun on ollut pari yötä, niin taas keinuu kotivessakin. Ehkä tää on tosi yksilöllistä. Jotkut on herkempiä kuin toiset. t. 3

Vierailija
8/8 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrottiin naisesta jolla se keinuminen oli jäänyt päälle vuosiksi. Oli vaan joutunut opetella elämään asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi