Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teinityttönne

Vierailija
10.08.2010 |

markettikosmetiikkaa vai ns laatukosmetiikkaa? Maksaako hän itse meikkinsä vai maksavatko vanhempansa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanut lahjaksi

mut ei meikkaa kuitenkaan

Vierailija
2/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikeissä on vähän kaikkea, mutta hoitotuotteet ovat laadukkaampia. Minä maksan, koska tyttö ei tienaa, eikä meillä ole viikko- eikä kuukausirahaa käytössä. (Rahaa voi tienata ns. ylimääräisillä kotitöillä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa kotimaassa käydessämme tuodaan aina tuliaisiksi mm. kosmetiikkaa, shampoita jne.

Vierailija
4/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua apua tässä asiassa. Yhtä henkilökohtaista tuntuu olevan kuin kuukuppi :)

Vierailija
5/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsääntöisesti värikosmetiikan, jotta ei pilaa ihoaan. Käytössä Body Shop, Clarins ja jotain Cliniquelta. Saa myös lahjaksi, mutta itse todennut, että H&M huulikiillot huonoja.

Tykkää Lumenen ja Maybellinen ripsiväreistä, Rimmelin kynsilakoista ja Clarinsin huulikiillostaa. Puhdistus ja rasvat ja tuoksut Body Shop.

Vierailija
6/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ettei pilaa ihoansa eikä näytä suttuiselta jossain huonolaatuisissa meikeissä. Käydään yhdessä ostamassa, minä maksan. Joskus ostaa omilla rahoillaan, niihin en puutu. Meillä ei ole viikko- tai kuukausirahaa, annetaan kun tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä