Mun mies pamputti mua pari kertaa kikkelillä päähän
kun makoilin sohvalla lukemassa. Mahtava päähänpisto?
Kommentit (14)
Meillä sattui kyllä ihan ekan kerran. Jotain outoa reviirikäyttäytymistä kai.
ap
luin ton mun miehelle. Se meni äsken suihkuun, ja sanoi mennessään tulevansa sieltä pamputtamaan mua kikkelillä päähän. :D
myös välillä tuota. Ja heiluttelee muutenkin kikkeliä edessäni.. Jep tavallinen 35v duunari on :D
olisin luullut vähintäänkin akateemiseksi.
myös välillä tuota. Ja heiluttelee muutenkin kikkeliä edessäni.. Jep tavallinen 35v duunari on :D
mielenkiintoisen elamanne yksityiskohtia.
Nyt taytyy vaan saada nama mielikuvat pois aivoista.
mielenkiintoisen elamanne yksityiskohtia.
Nyt taytyy vaan saada nama mielikuvat pois aivoista.
luin ton mun miehelle. Se meni äsken suihkuun, ja sanoi mennessään tulevansa sieltä pamputtamaan mua kikkelillä päähän. :D
mikä näitä miehiä riivaa? Munkin mies usein heiluttelee tai muulla tavoin tulee esittelemään mulle sitä meisseliään vaikka oon sen tuhat kertaa nähny. Ja sit sitä pitää lätkiä ja pamputella joka paikkaan.
mikä näitä miehiä riivaa? Munkin mies usein heiluttelee tai muulla tavoin tulee esittelemään mulle sitä meisseliään vaikka oon sen tuhat kertaa nähny. Ja sit sitä pitää lätkiä ja pamputella joka paikkaan.
Eikö tuo ole aika pikkupoikamaista käytöstä? Pikkupojat räplää kikkeliään ja esittelee sitä. Mutta kaipa se penisylpeys jatkuu aikuisiällä ja mies päivästä toiseen ihastelee letkuaan, ai että se on sitten niin kiva!
Kulkisivat ilman pikkareita, räpläilisivät jalkoväliä vähän väliä. Ohi mennessään hieroisivat alapäätään miehen päähän ja vähän pöydänkulmaankin.
Ei kai niitä mikään riivaa. Mies ja penis on sellainen yhtälö, jota olen lakannut edes yrittämästä ymmärtää. Ne vaan on sellanen taistelupari. :)
Oma mies tekee joskus esim. sitä, että kun olen koneella ja hän riisuu ja menee suihkuun ja kalu sattuu, krhm, kosketuksestansa kovettumaan, niin tuo sen peeniksensä siihen näytön eteen sojottamaan... :D Musta se on niin hellyttävää. Se on niin ylpeä siitä. :*
Kulkisivat ilman pikkareita, räpläilisivät jalkoväliä vähän väliä. Ohi mennessään hieroisivat alapäätään miehen päähän ja vähän pöydänkulmaankin.
On niin absurdi ajatus että naurattaa! :D Mutta niinku sanoin - mies ja penis = taistelupari. Niillä on joku henkinen yhteys? :)
Kun ollaan kahdestaan kotona niin ollaan melkein koko päivän alasti...se on vaan mukavaa ja rentouttavaa.Sit mies saattaa tulla mun eteen pyöritteleen lantioita ja tekee "helikopteria" vehkeellään ja läpsii vehkeellään mua jalkaan,käteen,poskeen päähän.Muutnki tykkää mun eteen tulla vehjettään räpeltään :D Pari kertaa on vahingossa sit tökänny silmään,ja kyl käviki kipeetä.
Ei se mua haittaa millään lailla,siinähän tehkööt niin jos tykkää esitellä kaluaan,ihan mielellään mä sitä katonki...ja monasti saatan sit ottaa suihin siin nopsasti ja jatkaa muita hommia ;D se on semmosta kiusottelua puolin ja toisin.
Mä en kyl kovinkaa useasti mene miehen eteen levitteleen ja räplään tavaraa,mies tulee ite ja alkaa räplään mun puolesta.
ja suihkusta tullessa?