Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion juosta maratonin lauantaina. Kysyttävää?

Vierailija
09.08.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille maralle olet menossa?

Tsemppiä sulle. Itse olen juossut 22 kokonaista.

Vierailija
2/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet treenannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää on eka ja tavoite 5 h, Juoksen kympin tuntiin, joten kovempaa tavoitetta ei uskalla viel täs vaiheessa asettaa itelleen. Jännittää kovasti ja olen menossa Helsinkiin juoksemaan eli 30 v juhlajuoksu HCM 2010.

ap

Vierailija
4/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta sitten. Aloitin nollasta.

ap

Vierailija
5/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdenpä tästä pienelle lenkille.

Vierailija
6/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juossut kolme puolimaratonia, enkä taida ikinä kokonaista juosta....

Vierailija
7/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa syyskuussa ekalle maratoonille, mutta en ole näillä kovilla helteillä treenannut läheskään niin paljon kuin oli alunperin suunnitelmissa. Yksi 30 km lenkki juostu alle, ihan hyvin meni. Nyt pitäisi vielä toinen pidempi käydä varmaan kokeilemassa.

Vierailija
8/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en keksi mitään syytä miksi olisin kiinnostunut jonkun av-mamman juoksuista.

Vierailija
9/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en keksi mitään syytä miksi olisin kiinnostunut jonkun av-mamman juoksuista.

Mikäs siinä, ihan kiva.

Vierailija
10/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa syyskuussa ekalle maratoonille, mutta en ole näillä kovilla helteillä treenannut läheskään niin paljon kuin oli alunperin suunnitelmissa. Yksi 30 km lenkki juostu alle, ihan hyvin meni. Nyt pitäisi vielä toinen pidempi käydä varmaan kokeilemassa.

Huh, no ei sitä nyt noin pitkiä tarvii juosta! Mulla on omat pitkikset luokkaa 24 - 26 km, ja juoksen siis alle neljään tuntiin. Takana 8 kokonaista. terv. ei ap

Vierailija
11/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, ihan kiva.

Vierailija
12/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, no ei sitä nyt noin pitkiä tarvii juosta! Mulla on omat pitkikset luokkaa 24 - 26 km, ja juoksen siis alle neljään tuntiin. Takana 8 kokonaista. terv. ei ap

Yleensä juoksen 10-15 km lenkkiä, mutta muutaman pidemmän ajattelin juosta ennen maratoonia.

Vierailija
13/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää on eka ja tavoite 5 h, Juoksen kympin tuntiin, joten kovempaa tavoitetta ei uskalla viel täs vaiheessa asettaa itelleen. Jännittää kovasti ja olen menossa Helsinkiin juoksemaan eli 30 v juhlajuoksu HCM 2010. ap

Tsemppiä vaan kovasti! Hienoa se on tuo juokseminen. Minäkin tulen juoksemaan ja alle 4 h on kiikarissa. Toivottavasti ei vaan tule paha helle...

Vierailija
14/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion juosta maratonin lauantaina. Kysyttävää?

Vierailija
15/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juoksen 10-15 km lenkkiä, mutta muutaman pidemmän ajattelin juosta ennen maratoonia.

Joo en ajatellutkaan, että kaikki olis;) Mutta pointti siis, että yli 3 h pitkikset ei juuri kannata, kun palautumiseen menee niin paljon aikaa. Enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tsemppiä sinnekin, missä juokset? Syyskuussa ei ainakaan toivottavasti enää hellettä;)

Vierailija
16/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ajatellutkaan, että kaikki olis;) Mutta pointti siis, että yli 3 h pitkikset ei juuri kannata, kun palautumiseen menee niin paljon aikaa. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Tsemppiä sinnekin, missä juokset? Syyskuussa ei ainakaan toivottavasti enää hellettä;)

Jyväskylässä ajattelin juosta, ja ajankohta on valittu nimenomaan helteiden välttämiseksi. Kiitos tsempistä!

Vierailija
17/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ajatellutkaan, että kaikki olis;) Mutta pointti siis, että yli 3 h pitkikset ei juuri kannata, kun palautumiseen menee niin paljon aikaa. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Tsemppiä sinnekin, missä juokset? Syyskuussa ei ainakaan toivottavasti enää hellettä;)

Jyväskylässä ajattelin juosta, ja ajankohta on valittu nimenomaan helteiden välttämiseksi. Kiitos tsempistä!

Viisas päätös=) Mietin tässä, lähtisikö sinne juoksemaan puolikkaan. Tai jos tämä vkl:n koitos menee penkin alle helteiden vuoksi, miksipä ei kokonaista!

Vierailija
18/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lenkkejä ja kuinka usein juoksette?

Itse olen edelleen aika lailla nollassa, pitäisi opetella juoksemaan hipihiljaa niin kuntokin pääsisi nousemaan...