Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille joilla useita suhteita takana.

Vierailija
09.08.2010 |

Onko mieheissä eroja sängyssä. Voiko olla niin että jos olet harrastanut seksiä vaiin yhden miehen kanssa ja et ole siinä saanut tyydytystä niin se olisi mahdollista jonkun toisen kanssa. Itsellä vähän tallainen tilanne. Rakastan miestäni ja hän paras mahdollinen aviomies ja isä mutta sänkyhommat ei mua ole oikein koskaan sytyttänyt. Yhdestä työkaverista olen ikävä kyllä ollut aina vähän kiinnostunut ja tuntuu että kemiaa ois välillä. Siksi kyselen. Onneksi hän nyt lähtee muihin töihin niin jos pääsisin tästä vuosia kestäneestä ihastumisestakin eroon. Koskaan en ole pettänyt eikä se minulla edes tulisi kyseeseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisten välillä on eroja seksuaalisuuteen liittyvissäkin asioissa. En kyllä edes pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa joka ei jollain tavalla sytyttäisi ja miellyttäisi ulkoisesti sekä luonteellaan. Toki pitkässä suhteessa tulee tottumista ja kyllästymistäkin, mutta jos on alunperin halunnut puolisoaan kovasti, ei se koskaan kokonaan häviä se kemia.

Vierailija
2/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osunut kemiat yksiin vain yhden miehen kanssa, vaikka niitä on muutama ollut. Tosin luulen, että vika on paljolti minussa, kun olen yleisesti ottaen aika takakireä tyyppi. Etenkin sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina pitää muistaa, että ihmisen tärkein elin seksin kannalta on oman aivot! Jos et kehtaa nykyisen kanssa keskustella ja näyttää mistä pidät, et melko varmasti onnistu toisenkaan miehen kanssa. Sinun pitää ensin opetella tyydyttämään itse itsesi jotta voit sitten miehelle kertoa miten hänen pitäisi toimia. Eri asia on sitten jos kerrot toiveesi mutta mies ei niitä tahdo toteuttaa/ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
4/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista, että "vika" voi olla myös sinussa. Mies ei ole mikään dildo tai naisen tyydytyskone. Mitä olet tehnyt sen eteen, että seksielämänne olisi hauskempaa ja tyydyttävämpää? Nauttiiko miehesi sinusta?

Vierailija
5/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta eri tapaa on kuin ihmisiäkin, mutta minä olen ainakin oman miehen kanssa vapautuneempi kuin olen ollu esim. yhdenillan juttujen kanssa aikoinaan.

Ja varmasti mieheni nauttii minusta, koska yhdessä kokeillaan uusia juttuja ja hän nauttii kun ohjaan häntä antamaan mulle parempaa nautintoa.

Eilen rakasteltiin ikkunan edessä, kun katsottiin salamoiden tanssia.

Vierailija
6/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa korvien välistä kiinni. Saan parhaiten sen ihmisen kanssa, jota todella rakastan ja jonka seurassa olen rento.

Hurjinkaan petisankari ei saa tukasta kiinni pitämisellä, meeeetrisellä mulkulla ja nokkelalla kielellä aikaiseksi samaa kuin ihan tavallinen oma puolisoni.

Saatko orkut helposti yksiksesi? Tavoittele sitä helppoutta yhdynnässä. On paljon naisia, jotka eivät kerrassaan laukea vain peniksellä. Lisäkiihotusta tarvitaan esim. sormin. Voit tehdä sen itse tai opetat miehen. Opettele nauttimaan myös suuseksistä, se toimii monesti.

Vierailija
7/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös p*n jauhamista se että hyvään seksiin tarvitaan tunteita. Hyvää seksiä voi olla myös yhdenillan tutun kanssa. Toisten kanssa vaan ei oo sitä seksuaalista kemiaa. Onhan sitä kaikenlaista rynkyttäjää, ja vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan, hommista ei tule yhtän mitään. Jokuhan siinä selkeästi mättää, ja niin kuin tuolla aikasemmin jo sanottiin, aivot, eli siellä korvien välissähän ne jutut on.

Mutta ei nyt hyvää ukkoa kannata kuitenkaan sen takia heivata että seksi on "ihan kivaa". Kyllähän sitä seksiäkin voi opetella jos siihen riittää halukkuutta ja malttia. Aika uskomatonta että minä sanon näin ettei muuten hyvää kannata heivata. Voin kertoa että aikaisemmin olin eri mieltä. Siinä kun helposti voi käydä niin että vaihtaa hyvän miehen k*päähän, ja niitäkin riittää.

Pidä pieni ihastus ja flirtti työkaverisi kanssa, antaahan se arkeen pientä jännitystä ja hymyä, mutta siihen se kannattaa jättää, ja opetella juttuja oman rakkaan ukon kanssa. Voihan sitä haaveilla, ei se väärin ole, varmaan ukkosikin haaveilee ties mistä, että vois olla aika puhua ja kokeilla. Jos siitä ei mitään tule, niin sitten vois miettiä varmaan uudemman kerran. Ja jos miehessäsi ei mitään katastofi sängyssä ole niin eiköhän se siitä :)

Vierailija
8/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jo ihan välineistössäkin. Mä olen vähän niin kuin siitä kultakutri ja kolme karhua -sadusta... Ensimmäisessä avoliitossa miehellä oli liian iso, seuraavassa oli liian pieni, ja vasta nykyisessä sitten sopiva. ;)

Vierailija
9/9 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhdenillan jutun tai vain panokaverin kanssa voi olla loistavaa seksiä. Löysin aikoinaan tällaisen vapaan miehen ja hän minut. Emme koskaan alkaneet rakkaussuhteeseen, mutta arvostimme toisiamme kollegoina. Seksisuhde jatkui 2 vuotta ja oli villi, loistava, pikkuisen perverssikin. Mainio juttu, mutta erilainen kuin rakkaudesta lemmiskely vuodesta toiseen oman miehen kanssa.

Oman miehen kanssa voi käydä seksikaupoissa ja keksiä uusia juttuja, puhua vapaasti kaikesta. Sillä saa lisäväriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi