ultrassa kp 12, ei näy mitään,limakalvo vain 4 mm
syön clomeja ,mieli maassa, ei tapahdu mitään,nyt metuja käyttöön aluksi 2 tbl /päivä ....
Kommentit (2)
En varsinaisesti osaa vastata viestiisi, mutta ajattelin kirjoitella kun tunnistin itseni samasta tilanteesta. Söin edellisen kierron ensimmäistä kertaa clomeja ja seurantaultrassa(muistaakseni kp 11) ei toivottua tulosta clomeista näkynyt ja kohdun limakalvo oli huolestuttavan ohut. Niinpä minulle varattiin uusi aika ultraan kp 16 ja tilanne oli kyllä parantunut, erityisesti limakalvon osalta, joka oli paksuuntunut huomattavasti ja oli jo ok. Follikkelit eivät sen sijaan olleet minulla niin isoja, kuin olisi toivottu. Nyt en sitten edelleenkään tiedä olenko ovuloinut, kotitesteillä en löytänyt ja kp 34 alkoivat menkat. Täåssä tuli nyt vähän omaa tarinaa, mutta toivoa antamaan sulle, että follikkelit voivat kuulemma kasvaa 2mm päivässä ja itse olenn esimerkki, että luimakalvon tilanne voi myös parantua lyhyemmässäkin ajassa. Onnea matkaan sulle ja toivottavasti clomit tuovat avun! Mitä nauvoja muuten sait tuossa tilanteessa? Itse nimittäin vähän ihmettelin, kun ymmärsin, ettei clomi toiminut niin tehokkaasti kuin olisi pitänyt, että silti sain neuvot jatkaa seuraavat 3 kiertoa samalla annostuksella, mutta toivon nyt, että ovulaatio löytyisi sitten tässä kierrossa.
Plussaonnea!
lisäyksenä, etten huomannut että oletkin jo saanut metut ilmeisesti clomien tilalle..Kuinka ovat toimineet? Osaatko sanoa mikä niiden ero clomeihin on? Toivottavasti nyt tuovat sitten toivotun avun! +++++++