Jumala rankaisi Alice Cooperia, Iron Maidenia ja
heidän yleisöään Porissa.
Soittavat sellaista saatanallista musiikkia, ihan oikein oli tuollaisille.
Kommentit (23)
ihan oikein niille teidentukkijoille
maan päällä, vaikka et ole edes pappi. Menepä sinne sinisten nappien purkille ennen kuin muutut ihan liian levottomaksi taas.
ihan oikein niille teidentukkijoille
Jumala rankaisi aiemmin karavaanareita ihan oikein niille teidentukkijoille
jumala tuosta! Rankaisethan lisää noita jononkerääjiä -turhan monta koppia jäi ehjäksi vielä!
jota ei ole olemassakaan. Satanistit ei usko jumalaan, joten turhaan siellä vaahtoat.
Toivottavasti siellä on paljon satanistikaravaanareita.
Voi,mitä saatanallisia ihmisiä siellä asuukaan ! Ihan oikein niille kaikille tekopyhille,ketkä kärsivät "asta-myrkystä" ai oliko se sittenkin "Jumalan-käsi"
hei haloo ap !
isäkin taitaa sillä olla pappis väkeä
minä päivänä se myrsky omalle kohdalle sattuu rangaistakseen jostain muusta synnistä kun musiikin kuuntelusta ja kaljan juonnista. Minä oon ainakin tehnyt niin paljon syntiä, että peleko on persiissä koko ajan. Oon mm. ajanut autolla turhaan, lämmittänyt taloa öljyllä, lentänyt lentokoneella ja sanonut väärän todistuksen ja himoinnut naapurini omaisuutta ja jopa naapuriakin.
Voi,mitä saatanallisia ihmisiä siellä asuukaan ! Ihan oikein niille kaikille tekopyhille,ketkä kärsivät "asta-myrkystä" ai oliko se sittenkin "Jumalan-käsi"
hei haloo ap !
Se vaikuttaa jo kilometrien päästä!
Miten kestän nyt tämän kirjoitusvirheen?!
Harmittaa,eihän kukaan tajunnut mitä Asta-myrky voi tarkoittaa :(
Juustohöylä,äkkiä tänne !
musiikiin, jossa ollaan unohdettu Jumala ja ihaillaan paholaista. Minä en tiedä, millaista musaa Alice Cooper ja Iron Maiden soittavat, en ole koskaan sitä kuunnellut. Sen tiedän, että lopun aikoja elämme ja tämä on vasta alkua sen rinnalla, mitä tulee tapahtumaan. Jumala kehottaa Raamatussa valvomaan. Vain Jeesuksessa on Tie, Totuus ja Elämä.
paikalla olleiden isien osalta, aamulla luin sellaistakin viestiä.
Baareissa Sonisphere-isät vonkasivat vierasta vittua!
paikalla olleiden isien osalta, aamulla luin sellaistakin viestiä.
Baareissa Sonisphere-isät vonkasivat vierasta vittua!
musiikiin, jossa ollaan unohdettu Jumala ja ihaillaan paholaista. Minä en tiedä, millaista musaa Alice Cooper ja Iron Maiden soittavat, en ole koskaan sitä kuunnellut. Sen tiedän, että lopun aikoja elämme ja tämä on vasta alkua sen rinnalla, mitä tulee tapahtumaan. Jumala kehottaa Raamatussa valvomaan. Vain Jeesuksessa on Tie, Totuus ja Elämä.
sä tiedät. Hallelujaa!
Alice Cooper on kyllä "teikäläisiä" joten varokaa vaan : http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_Cooper#Religion_and_politics
Jos jumala rankaisi ja lähetti myrskyn sonisphereen haavoittaen useita ja tappaen yhden, miten jumala eroo tällöin saatanasta? Itseasiassa saatana ei tapa ketään. Uskokaamme siihen eikä tähän murhaaja jumalaan.
Joojoo hölynpölyä, en usko kumpaakaan. Olen mieleltäni siis terve