Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iiik, apua, mun tuleva mieheni on parhaillaan polttareissaan ja..

Vierailija
08.08.2010 |

se on just viety hyppäämään benjihyppyä! Bestman laitto tekstiviestin.

Tuleekohan se ehjänä sieltä takasin!?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistoi siinä mielessä läpi, että tulkitsin aikaisemman kirjoittajan olevan kateellinen siitä, että hänelle ei ole pidetty polttareita/ne ovat olleet huonot tai mauttomat.

T: Ap

Ainahan täällä syytetään kateelliseksi kaikkia, jotka eivät vain kehu kaikkea mitä aloittaja kirjoittaa, mutta tuo nyt on jo aika pitkälle viety tulkinta.

En ole ollut naimisissa joten mulle ei tosiaan ole pidetty polttareita. Mutta koska en elä 1800- luvulla niin naimisiin "pääsy" ja polttarit eivät ole mulle mikään juttu. Kysyin siksi, että itse en haluaisi, että mieheni katselisi polttareissaan tai muulloinkaan lähietäisyydeltä alastomia naisia eroottisessa mielessä, eikä tuo Tallinnan- matka kännisessä miesporukassa myöskään herättäisi hurraahuutoja, taudit olisi aika ikävä häälahja. Mutta en kuitenkaan ole kateellinen siitäkään, että olet vapaamielisempi.

Sun käsitys polttareista on jostain ihan eri planeetalta, kuin nämä. :D Oletat sulhoni naiskentelevan jotain kuppaista pimatsua kun kerran ihan ulkomaille pääsee. :D Se, että osa polttareista vietetään Tallinnassa, johtuu siitä, että hän on viettänyt elästään ensimmäiset 16 vuotta Virossa vanhempien työn vuoksi ja osa (lapsuudenaikaisista)kavereista liittyi joukkoon siellä.

Ja kuten aikaisemmin sanoin, ei sulhoni ole itse järjestänyt itselleen stripparia, joten en voi häntä siitä syyllistää.

Ahdasmielisyys ei todellakaan kuulu minulle, aivan kuten oivalsit. Helpottaa elämää kummasti. ;) Vapaamielisyyden kun ei tarvite tarkoittaa pettämistä tai muuta ikävää.

T: Ap

Vierailija
22/22 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen sitten tiukkapipo, en vaan ymmärrä, miksi ne stripparit kuuluvat niin kiinteästi juuri miesten polttareihin- eli kun miesparka saa kohta pallon jalkaan, niin pitäähän sille vielä viimeisen kerran näyttää vierasta ja kaunista alastonta naista, kun se sitten lopunikää joutuu kattomaan samaa pärstää?? Ainakin joillekin häät ovat semmoinen romanttinen juttu, missä olevinaan juhlistetaan parin rakkautta, niin tuommoinen vieraista naisista kiihottuminen juuri hetkeä ennen h- hetkeä ei oikein sovi kuvaan. Tai tietysti ne kiihottuu vieraista naisista muutenkin mutta eivät pääse lähietäisyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän