Gallup: Montako raskautta kondomista huolimatta???
Eli siis, moniko tullut raskaaksi, vaikka kondomia on oikein käytetty?? Oliko iso yllätys?
Kommentit (21)
varmat päivät ja keskeytetty 15 vuotta, yksi suunniteltu lapsi.
sen sijaan pillerit petti, ja tiedän monta joilla on pillerit tai kierukka pettäny, mutta vaan yhden, jolla oli kondomi hajonnu ja seurauksena raskaus
Kerran on puhjennut, mutta ei käynyt hassusti.
miten on käytännössä mahdollista, että ehjästä kondomista huolimatta pääsee siittiöt epätoivottuun paikkaan?
Emme ainakaan siinä huomanneet mitään rikkoutumista, mutta parin viikon päästä synnytän tämän yllärin :)
Kerran rikkoutumisen takia, jälkiehkäisy petti.
Toisen kerran siten, ettemme huomanneet mitään rikkoutumista ja käytimme ohjeiden mukaan. Ilmeisesti kondomi voi huomaamatta mennä esim. vähän pois paikaltaan.
miehen kanssa oltu yhdessä kohta 18 vuotta, melkein koko aika kondomiehkäisyllä (poislukien pari yritystä käyttää hormonaalista ehkäisyä + 1 lapsen "tekoaika" ja raskaus)
kondomiehkäisy/keskeytetty yhdyntä ollut käytässä 12 vuotta. 2 lasta on ja ovat tarpänneet molemmat toisesta kondomittomasta ja loppuun asti vedetystä yhdynnästä.
2 edellistä lasta tehty lapsettomuushoidoilla.
Aika kohtalon ivaa... ;)
reilu kaksi vuotta oli kondomi käytössä. Sen sijaan ehkäsylaastarilla saatiin ylläriesikoinen, nyt toinen ilman ehkäisyä kohta 2 kk... :)
jonka johdosta syntyi kaunis pieni tyttö.
Kertaakaan en ole huomannut kondomin menneen rikki...
Ja minä kun olen luullut kumin olevan 100% raskaudenehkäisyssä, oikein käytettynä tietenkin. Ainoa varma taitaa olla selibaatti..
Ei edes oikein käytettynä.
Ja minä kun olen luullut kumin olevan 100% raskaudenehkäisyssä, oikein käytettynä tietenkin. Ainoa varma taitaa olla selibaatti..
vaikkakin huomasimme kondomin menneen rikki, mutta päätimme ottaa "riskin". Ja riski kannatti, tuli ihana tytön tyllerö! :)