Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa - mistä apua?

Vierailija
08.08.2010 |

Tuntuu, että elämäni on ajautunut umpikujaan jokaisella osa-alueella.

Työ ottaa päähän - tajusin viime viikolla, että inhoan monia työkavereitani ja loput ovat minulle yhdentekeviä. Työtehtävätkin turhauttavat, vaikka minulla on haastava työ. Tajuan kyllä, että mun pitää muuttaa omaa asennettani, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

Parisuhde mättää ja miehen kanssa pitäisi käydä vakava keskustelu suhteemme tilasta, mutta tuntuu ettei ole voimia alkaa kaivelemaan näitä asioita.

Tämän lisäksi olen salaa ihastunut erääseen sinkkututtavaani ja kärvistelen täällä "sydänsurujen" kourissa, koska kuulin, että hän on alkanut tapailla jotain naista.

Olen aikuinen nainen, eikä mulla aiemmin ole ollut tällaisia tuntemuksia tai masennusoireita enkä muutenkaan ole kovin synkkämielinen ihminen. Tuntuu, että seinä on pystyssä joka suunnassa enkä tiedä miten alkaisin tätä soppaa purkamaan. Arjesta selviän toki ihan normaalisti ja nukuttakin saan ihan hyvin, mutta jotainhan tälle olotilalle on tehtävä ennenkuin se äityy pahemmaksi.

Olisiko teillä mitään ideoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa älä ala kaivella suhteenne tilaa tuossa kunnossa... sen ehtii.

ja se sinkkututtava - unohda!

Vierailija
2/2 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan "helpoimmasta" eli työstä.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo parikymmentä vuotta ja yhdessä on nähty paljon ylä- ja alamäkiä, ehkä nyt vaan kannattaa odotella.

Päätän päivittäin lakata haaveilemasta sinkkututtavastani, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty, koska näemme useita kertoja viikossa. Hitto, kun apteekissa ei myydä anti-ihastuspillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi