Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehdellut minulle kaikki nämä vuodet.

Vierailija
08.08.2010 |

Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, joista kolme naimisissa. Alettiin yrittää raskautta heti naimisiinmenon jälkeen, no vauvaa ei ole kuulunut ja mies ei ole suostunut tutkimuksiin, eikä oikein edes puhu koko asiasta.

No eilen selvisi kun juttelin miehen ex vaimon kanssa että miehelle on tehty vasektomia.

Miksi mies on uskotellut ihan muuta koko ajan ja kuinka se on voinut kun olen kuukaudesta toiseen itkenyt alkaneita kuukautisia.

Eipä tässä taida olla muuta ratkaisua kuin ero.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää. Oletko jo keskustellut miehen kanssa? Voihan vasektomian purkaa. Olisiko suostuvainen? Vai haluatko edes lasta miehen kanssa, johon et voi luottaa...

Vierailija
2/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä miksi.Jospa ei ihan pelkkää ilkeyttään ollut kertomatta?Tietty oli syy mikä tahansa niin väärin teki sinua kohtaan.Vai voiko olla että ex-vaimo valehtelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se saattaa niin olla etten halua lasta tuon miehen kanssa enää muutenkaan, tuntuu niin tyhjältä, olen surrut nämä kolme vuotta ihan turhaan ja toinen vaan katsoo vierestä sanomatta mitään.

Vierailija
4/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi. :( Jaksamista sinulle!

Vierailija
5/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan aina oltu hyvissä väleissä, heillä yksi lapsi, jonka takia tekemisissä ollaankin.

En ole siis aikaisemmin puhunut naisen kanssa vauvahaaveistani, mutta nyt halusin kysyä kuinka helposti heidän lapsi sai alkunsa aikanaan.

Nainen oli luullut etten halua lapsia kun olin mennyt naimisiin miehen kanssa joka ei halua lapsia. Heidän eronsa kuulemma johtui siitä että mies oli tehnyt tuon vasektomia vaimoltaan salaa, nainen olisi kuitenkin halunnut lapsia lisää.

Heidän lapsen synnytys oli vaikea ja siinä meinasi käydä huonosti sekä vauvalle että äidille, siksi mies kuulemma päätti ettei halua enään ikinä lapsia

Vierailija
6/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomatta asiaa vaimolleen.Vasta neljän vuoden jälkeen uskalsi kertoa.Syy oli ettei uskaltanut, pelkäsi ettei saa itselleen kyseistä rouvaa.Itsekästä mutta inhimillistä kyseiseltä vellihousulta.Ja ajatteli että lapset saa tehtyä lainaspermalla.Ja näinhän heille kävikin.Vaimo toipui järkytyksestä ja heillä on nyt kaksi lasta ja kaikki hyvin.Mun mielestä olisi pitänyt kertoa ennen avioliittoa,mutta heillä meni noin.Rouvalla tosin oli jo lapsi eikä uuteen ollut heti tarvetta.

Vierailija
7/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat olleet naimisissa. Lähettävä lääkäri nimittäin tapaa molemmat.

Heidän eronsa kuulemma johtui siitä että mies oli tehnyt tuon vasektomia vaimoltaan salaa, nainen olisi kuitenkin halunnut lapsia lisää./i]

Vierailija
8/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa - ei tässä nyt ole muuta mahdollisuuutta kuin ero. Tuollaisen valehtelun jälkeen ainakin minun olisi täysin mahdotonta jatkaa suhdetta.

Vierailija
9/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat olleet naimisissa. Lähettävä lääkäri nimittäin tapaa molemmat.

Heidän eronsa kuulemma johtui siitä että mies oli tehnyt tuon vasektomia vaimoltaan salaa, nainen olisi kuitenkin halunnut lapsia lisää./i]

ei siihen vaimon lupaa tarvita.

Vierailija
10/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi ton jälkeen kyllä enään luottaa. ero tulisi varmasti. varsinkin toi että olet monta vuotta itkenyt asiaa ja miehesi tiennyt syyn miksi et raskaudu. todella julmaa käytöstä. kertoo kyllä miehen luonteesta aika paljon että pystyy noin julmasti tekemään. Paljon voimia sinulle ap!!!

Vierailija
11/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hän perustelee ettei kertonut sinulle asiasta?

Vierailija
12/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kamalan julma mies, miten voi valehdella rakastamalleen ihmiselle noin julmalla tavalla.

Vierailija
13/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en pystyisi enää kyseisen ihmisen kanssa elämään.

Vierailija
14/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en antaisi anteeksi tuollaista.

Hänhän on antanut sinun kärsiä ja jopa luulla että vika on sinussa! Sairas idiootti.

Voimia sinulle ja yritä jaksaa.

Vierailija
15/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee isommat tavaransa huomenna.

Sattuu, mutta myös suututtaa, heitin elämästäni hukkaan monta vuotta.

Mies oli ajatellut että jossain vaiheessa sopeudun elämään ilman lapsia, ei ollut halunnut kuitenkaan kertoa, kun oli ajatellut ettei minun ikäinen nain en kuitenkaan halua miestä jolla ei ole edes mahdollisuutta perheen perustamiseen.

Oli kyllä kuulemma ollut erittäin raskasta katsella kärsimystäni, mutta siinä vaiheessa kertominen oli kuulemma jo mahdotonta.

Vierailija
16/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mieheltä. Eipä tuoss amuuta ratkaisua taida olla..

Vierailija
17/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista mainita myös tulevalle uudelle naisystävälle asiasta,ettei mies jatka petollista valehteluaan!

Vierailija
18/18 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehelle tehty vasektomia 4 vuotta sitten ja ihan naimisissa oltiin silloin. Kolme lasta oli ja ikää oli silloin mulla 25 ja miehellä 26. Yhdessä sterilisaatiosta sovittiin, mutta ei multa kyllä kukaan lääkäri mitään kysellyt, kun toimenpide tehtiin. Eli periaatteessa mies olisi voinut mennä toimenpiteeseen myös salaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi