Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikattu munasarjakysta ja raskaus sen jälkeen?

08.08.2010 |

Haluaisin kuulla tällaisia kokemuksia, lukeakseni onko mulla suurikin toivo. Leikattiinko pelkkä kysta vai myös munasarjoista pois?

Kauanko kesti että tärppäsi? Jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Tuosta laittamastasi viestistä on hirmuisen paljon aikaa, ja toivottavasti olet edennyt asiassasi, mutta oli pakko vastata näinkin pitkän ajan jälkeen, muita kommentteja kun ei ole tullut...

Minulta löydettiin vasemmasta munasarjasta umpisuolileikkauksen (tähystys) yhteydessä kananmunan kokoinen kysta, joka poistettiin siinä samaisessa leikkauksessa. Olin tuolloin 14 vuotias, nyt olen 24. Myös on sen jälkeen ollut hormonaalisia ongelmia, mm. kuukautisia ei kuulu eikä näy, silti minulla on nyt 5 vuotias poika ja 2 vuotias tytär, kummatkin saatu "lahjana", ei siis mitään hoitoja takana. Toivoa on, ja runsaasti, minulle kun silloin teininä sanottiin etten välttämättä koskaan tule saamaan lapsia, kun ei ollut oikeastaan koskaan kuukautiskiertoa, lisäksi minulla on ollut sen poistetun kystan jälkeen kolme isoa kystaa, jotka kuitenkin itse hävinneet, ja nämä olisivat voineet vahingoittaa munasarjoja... Nyt jälleen eletään jännityksessä, onko keskellä alavatsaa kasvamassa uusi kysta, vai voisiko mahdollisesti olla pieni elämänalku. Vielä en ole uskaltanut testiä tehdä. Kuukautisista kun en pysty laskemaan, sellaisia ei ole tullut kuin kerran tyttären syntymän jälkeen... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla