Pinnasängyn suojan hinta ym. kirpparilla?!
Ajattelin ommella pinnasängynsuojia, tyynyliinoja ja pussilakanoita ja viedä kirpparille myyntiin. Tulevat olemaan siis uusia ja mietin mikä olisi sopiva hinta tuotteille. Rikastumaan en aio vaan sopiva hinta millä tuotteet liikkuisi/ millä itse ostaisit sen?! Kuosit tulevat olemaan aika neutraaleja ja jotain pientä yksityiskohtaa aion laittaa mutta muuten aika yksinkertaisia! Ja onko muita ideoita mitä etsitte kirpparilta ettekä raaski kaupasta ostaa? Kiitos avusta!
Kommentit (4)
Paikallisella kirpparilla käsityö nurkka mihin voi viedä itsetehtyjä juttuja myyntiin ns.kirppari hinnoilla.
Myin juuri vitosella 5 vauvan petivaatetta. Olivat olleet vierasvarana mummolassa eli muutaman kerran käytettyjä. Arvostan kyllä käsintehtyjä, mutta pelkään pahoin, että sulla on kova työ saada edes materiaalin hinta, semmosta on kirpparikauppa. Toivotan kuitenkin onnea.
Tällaiset käsityöpöydät vain ärsyttää kirppiksillä. Jos on oma nurkkaus käsityöläisille niin ok. Toki vain nyt minun mielipide. Ehkä Facessa paikallisissa ryhmissä menisi paremmin kaupaksi, oma shownsa sekin. Onko järkeä myydä kympillä kirppiksellä kun kangaskin maksaa, matkat, pöytävuokra ja sitten saat vaikka kolme myytyä. Rikastumaan ei pääse juu mutta pääseekö edes yhtään plussalle.
kivasta kankaasta niin kyllä mä olisin valmis maksamaan vaikka pari kymppiäkin. Mutta ehkä n.10€ niin varmasti luulis menevät. Ja sitten vaan toivot, että paikalle osuu käsitöiden kannattajia :).
Kaupoissa on muuten aika karseita pinnasängyn suojia ja jos on kivat ni hintakin on aika kiva.