Tilasin 300 eurolla lapsille H&m:stä vaatteita.
Ihan sisävaatteita, t-paitoja, housuja, neuleita, sukkia, pitkähihaisia paitoja. On siistit sisävaatteet tarhaan syksyksi ja talveksi. Tolla summalla saa jo yllättävän paljon. Musta ihan kestäviäkin ovat.
Kaupoissa sitten kierrän lasten kanssa hakemassa ulkovaatteet- siinä on jo tarpeeksi kiertämistä. Ne ostankin laadukkaampaa.
Vanhempi 6v tyttö osasi jo itse sanoa kuvien perusteella mistä pitää. Tosi helppoa toi netistä tilaus.
Kommentit (9)
Ok ja kiva sulle. Halusit sitten jakaa tämän meidän kanssa? Etkö sä muulloin osta mitään?
Tilasin kaikille toppatakitkin jo talveksi.
Noi ostokset sain tehtyä 30min ja sitten asia oli hoidettu. Ja lapset sai katsottua mieluisiaan.
Noihan on halpalumppuja- mistä sais edullisemmin. Joten en nyt elvistellyt. Olen vain sellainen ett joskus inhoan kauppoja. Ja toimitusmaksu 5euroa, sillä bensamaksulla en pääsis lähimpään ostoskeskukseen.
Viestillä ei ollut mitään sen kummempaa tarkoitusta. Oon tehnyt nämä tilaukset kerran- pari vuodessa ja todennut tosi helpoksi tavaksi hankkia lapsille vaatteet.
minä ostin 40 eurolla kangasta ja niistä saan ommeltua lapsille ainakin 3 housut, 3 puseroa, hameen ja 5 pipoa. Ensin kiertelin vaatekauppoja ja ajattelin ostaa valmista, mutta jotenkin tuntuu holmölle maksaa housuista tai puserosta 20€ kun osaa itse tehdä vastaavat. Alkuviikosta meinasin vaatteet sitten ommella, että ovat valmiina kun koulu alkaa.
Erittäin kätevää myös mielestäni nettitilaukset. Varsinkin sellaisille, jotka eivät viihdy vaatekaupoissa, asuvat pitkän matkan päässä tai muuten vaan mahdotonta mennä kauppoihin. Kuitenkin nettikaupatkin ovat ympäri vuorokauden auki, pääsee shoppailemaan ihan rauhassa kotona kun haluaa ja pääsee. Huonoksi puoleksi itse katson sen, ettei valikoima oo ainakaan lähiaikoina ollut niin monipuolinen, mitä tämän kaupungin H&M:ssä. Toivottavasti tulee syysuutuuksia lisää ja ihan kiva, Lindexilläkin on myös jo verkkokauppa.
Itselleni en kyllä löydä tuolta mitään. Oon jo yli 30 joten katson vaan lasten vaatteet. Esikoinen menee hyt eskariin ja tykkää hirveästi vielä noista hello kitty ja kimaltelevista vaatteista. Pia tulee varmaan ikä ettei enää kelpaa- tuskaa on joutua sitten vaatteita kierteleen kaupungille.
Noin saa helposti mietittyä sellaiset vaatteet ett kaikki sopii yhteen.
vaatteet ei ole mielestäni lumppuja.
Oikein kestäviä ja yleensä 60 pestäviä.
Hyvännäköisiä ja sopivan hintaisia.
Mielummin puen lapseni niihin kuin esim.johonkin Meandin vaatteisiin,jotka taas kertoo yhtä sun toista ostajasta.
En ikinä, ikinä laittais uusiin lastenvaatteisiin noin paljon rahaa!