Onko ketään, joka laihtunut vasta kun imetys on loppunut?
Kommentit (7)
käyn painokontrolleissa, ettei jatkuisi enää
Raskausaikana painoa tulee aina hyvin maltillisesti. Imetysaikana himoitsen herkkuja ja lihon ninkä kerkeän. Kun imetys loppuu paino alkaa pudota ilman sen kummempia temppuja.
Imetyksen aikana ei tippunu ollenkaan. Ainoastaan se mitä jäi laitokselle n. 5kiloa. Imetyksen vähennyttyä ja nyt loputtua on painoa lähtenyt jo 9kiloa eli mennään jo alle raskaudenalun kilomäärää ;) EN valita =D Ihan vähän olen katsonut mitä suuhuni laitan mutta liikunta on lähes nollassa tällä hetkellä ja koko ajan tuntuu paino tippuvan...
Täysin meni päinvastoin. Imetysaikana tippui reippasti alle lähtöpainon ja imetyksen loputtua lihoin melko nopeasti takaisin lähtöpainoon.. =(
Ei tippunut imetyksen aikana eikä sen loppumisen jälkeenkään, ja ärsyttää sikana.Vaikka syö normaalisti ja kasviksia suhteellisen paljon...ei vaan tipu
A*
Raskauden kilot jäivät laitokselle mutta imettäessä tulikin sitten kilo per kuukausi lisää painoa. Jos söin terveellisesti maidontulo niukentui huomaavasti. Kun mätin suklaata jne maitoa riitti "naapurinkin lapsille". Täysin outoa oli se että en koko elämäni aikana ollut pitänyt suklaasta mutta imetysaikana himosin sitä. Päätin lopulta että maidontuotanto on tärkeämpää kuin painoni.
Imetin 11kk ja kiloja tuli siis sinä aikana lisää 11. Huh. Kun lopetin imetyksen näistä kiloista kahdeksan lähti kolmessa kuukaudessa. Suklaanhimonikin katosi. En taaskaan pidä siitä yhtään. Kolme kiloa on jäänyt tuosta pyörimään lanteille. Saan ne aina pois ja sitten ne pyrkivät tulemaan takaisin.
En tiedä mikä on mut imetysaikana olen vaan lihonnut.
Suorastaan ärsyttää sellaiset ihmiset jotka näivettyvät imetyksen ansiosta ja kuvittelevat että se imetys kuluttaa ihan hirveästi.
Mulla joko hormonien ansiosta hidastuu aineenvaihdunta tai mua yksinkertaisesti nälättää liikaa ja syön liikaa. Koska jotenkin kummasti mun paino on ruvennut putoamaan itsestään imetysten jälkeen (3 lasta joita imetin jokaista reippaasti yli vuoden).