Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taaksepäin kallistuneella kohdulla (emättimellä) osuutta siihen, että olen erittäin tiukka?

Vierailija
06.08.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kallistuneisuus vaikuta väljyyteen.

Vierailija
2/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan sitä että mihin mahdat verrata..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja gynegologi sanonut samaa, joutuu vaihtamaan aina instrumentinkin.

t. ap

Vierailija
4/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taakse kallistunut kohtu ei tarkoita taakse kallistunutta emätintä. Eikä kohdun asento vaikuta emättimen lihaksistoon.

Vierailija
7/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita että on tiukka =)). On mullekin gyne sanonut,e ttä on syvällä, eikä todellakaan trkoita että itse emätin on tiukka. Oletko hiukkasen käsittänyt väärin =)))

Vierailija
8/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu olevan taaksepäin kallistunut kohtu ja olen tosi tiukka. Mietin, voiko sillä olla yhteyttä. En ole sekoittanut suinkaan termejä :) ap

Vierailija
9/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu olevan taaksepäin kallistunut kohtu ja olen tosi tiukka. Mietin, voiko sillä olla yhteyttä. En ole sekoittanut suinkaan termejä :) ap

Sulle näköjään tosi tärkeää olla tiukka =). mIssä muissa asioissa koet olevan tärkeä päteä?

Vierailija
10/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle näköjään tosi tärkeää olla tiukka =). mIssä muissa asioissa koet olevan tärkeä päteä?

Vierailija
11/11 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taaksepäin kallistunut emätin. Haittaa on ainakin lantionp.-jumpassa. Geishakuulat jämähtävät usein sinne "mutkaan" paikoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä