Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ekat raskausoireet tulla muka

Vierailija
06.08.2010 |

jo 10 päivää mahdolliset hedelmöittymisen jälkeen?Naapurissani asuu eräs tyttö josta on tullut kaverini kun nyt samassa talossa asumme. Näin häntä tänään kun olin viemässä roskia ja hän tuli perässäni roskiskatokseen ja kertoi olevansa varmasti raskaana. 10 päivää sitten kuulma harasti suojaamatonta seksiä ja nyt on ollut pahoinvointia aamuisin. Onko mahdollista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka toivovat olevansa raskaana, silloin sitä löytää kaikki mahdolliset raskausoireet itsestään jo seuraavana päivänä seksistä... :D

Vierailija
2/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä viitsinyt mitään sanoa. Nyökyttelin vain.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi pahoinvointi 9 päivän kuluttua yhdynnästä ja testikin näytti jo haamua. Ei ollut ensimmäinen raskaus niin tunnistin oireet, ensimmäisessäkin oireet alkoivat ennen menkkojen oletettua alkua.

Vierailija
4/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on aina alkaneet oireet aikaisin. Esimerkiksi rintojen arkuutta ja huimausta, sekä äklöä oloa. Raskauden alusta on nyt 11 päivää, eilen tein positiivisen testin kun oireet oli niin voimakkaat.

Vierailija
5/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurini mainitsi vain pahoinvointinsa ja sen että oli ollut yhtenä päivänä ripuli..luuli senkin varmaan liittyvän jotenkin "raskauteensa"

Toki olisin iloinen jos hän oikesati raskaana olisikin.ap

Vierailija
6/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin on sen vertaa veressä 10n päivän jälkeen että alkais oireita tulla. ärsyttää tollaset 'iik mä oon varmaa raskaana'- tyypit, miks ei sitä saatanan testiä voi tehdä sillä se selviää!!!! Ja jos joku sanoo että 'aina se raskaus ei näy heti testissä', niin, silloinhan sitä hormonia on niin perkuleen vähän vielä elimistössä että siksi ei näy, ja silloin ei oikeesti ole oireitakaan!

Vierailija
7/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurini mainitsi vain pahoinvointinsa ja sen että oli ollut yhtenä päivänä ripuli..luuli senkin varmaan liittyvän jotenkin "raskauteensa"

Toki olisin iloinen jos hän oikesati raskaana olisikin.ap

Jatkuva etova olo, kylmä ja sydän tykytti helposti.

Vierailija
8/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin on sen vertaa veressä 10n päivän jälkeen että alkais oireita tulla. ärsyttää tollaset 'iik mä oon varmaa raskaana'- tyypit, miks ei sitä saatanan testiä voi tehdä sillä se selviää!!!! Ja jos joku sanoo että 'aina se raskaus ei näy heti testissä', niin, silloinhan sitä hormonia on niin perkuleen vähän vielä elimistössä että siksi ei näy, ja silloin ei oikeesti ole oireitakaan!

ja toiset ovat sitten herkempiä noille hormonien aiheuttamille sivuoireille: mä esim. voin pahoin ovulaatioaikanakin.

Vierailija
9/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet alkavat aikaisin? Pitänee sanoa naapurille että tekee testin koska jos oirietakin on jo nyt niin luulisi sen näkyvän testissäkin.ap

Vierailija
10/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet alkavat aikaisin? Pitänee sanoa naapurille että tekee testin koska jos oirietakin on jo nyt niin luulisi sen näkyvän testissäkin.ap

Kuulostaa vähän siltä.

Ei testi näytä todennäköisesti sen aiemmin.

Mulla alkoi muutama päivä hedelmöityksestä yhdessä raskaudessa oireet. Testi näytti vasta 15 päivää sen jälkeen.

Vierailija
11/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenkin huomasin ennen kuukautisten alkua kun en enää työpaikalla voinut mennä kahvihuoneeseen ;) Sitten kaikki ties työpaikallakin ennen kuin testi näytti plussaa.

Vierailija
12/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, että naapuri tuossa vaihetta "raskautta" siitä jo kertoo roskisreissulla?

Vaikka nyt kavereita oliskin, niin jotenkin outoa, että tuossa vaiheessa, ilman testiä jo asiasta kerrotaan ulkopuolisille..

Vierailija
13/13 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään kuvittelusta ei ole kyse, sillä kahta lastamme yritettiin yhteensä n. 16 kiertoa ja nuo kaksi kiertoa joina tulin raskaaksi olivat ainoat, joina tuli etova olo ja aloin oksentaa paljon ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä