Miksi mua miellyttää aina naismaiset miehet?
Olen epäillyt jo että olen lesbo tai jotain, mutta ei kiinnosta seksi naisten kanssa. En kyllä keksi yhtäkään reaalimaailman naista tuttavapiirissäni joka olisi mielestäni seksikäs, yäääääk.
Kommentit (5)
se on mielestäni niiiiiin hot ja todella ns. kauniit piirteet ja oikein runopojan näköinen. Ensimmäisiä kiihkeitä kaukoihastuksiani oli kylän homo! Tosin en tiennyt silloin että se on homo. Oma miehenikin on jotenkin naismainen, homot aina lähestyy sitä mitä kummallisimmissa paikoissa.
Mutta ehkä jotenkin koen olevani maskuliininen. En ole mikään nätti nainen kyllä. Mutta periaatteessa perusnaisellinen tyyli.
sama juttu, mutta olen itsekin hyvin naisellinen, tai enemmänkin tyttömäinen. En voisi kuvitellakaan olevani jonkun karhean äijän kanssa. pidän herkistä, hintelistä ja hiukan runollisista miehistä. en halua että mies on joku täydellinen kiiltokuvapoju, vaan epätäydellisyys on se juttu joka saa kiinnostumaan. vetoavimmat tyypit paljastuu usein homoiksi..
jos parisuhteessa aina haetaan keskiarvoa. Siksi sellainen naisellinen bimbo ja leijonakoruinen tonyhalme aina löytävät toisensa. Siitä tulee keskiarvo.
Jos sinä olet aika maskuliininen, tarvitset sen tasapainoittajan, jotta keskiarvo löytyy.