Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä virikkeitä 1v3kk lapselle?

Vierailija
06.08.2010 |

Tyttö tuntuu olevan yhtä kitinää ja pyörii ympäri kämppää, leluja on mutta ei kovin kiinnosta vielä, levittelee ja se on siinä. Käyttekö säännöllisesti ulkoilemassa tuon ikäisten kanssa,puistossa siis? Meillä ei vielä kävellä..mutta eihän se sitä estä.

Mitä muuta touhuatte? Olemme muutaman kerran "piirtäneet" ja se oli hauskaa. En jaksa kokoaikaa olla viihdyttämässä ja leikittämässä, On tehtävä kotihommia ja muutenkin huilahdettava :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvi mitään erikoisia virikkeitä keksiä, pidät lapsen mukana elämässä niin hän saa virikkeitä yllin kyllin! Ja ulkoilu tekee kyllä hyvää vaikka ei kävelisikään, nurmikolla voi konttailla sydämen kyllyydestä ja hiekkalaatikolla, keinussa jne. viihtyy takuulla lapsi kuin lapsi!

Vierailija
2/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siivottiin keittiötä ja meidän 1 v 4 kk poika hosui kanssa rätillään (samoin kuin 4 v esikoinen). Esikoisen kanssa aloitettiin säännölliset puistoilut tuossa iässä, osasi kyllä kävellä, mutta kontatenkin pääsee. Meillä on kuopus nauttinut silminnähden puolivuotiaasta saakka puistoilusta. Lisäksi säännölliset ulkoilut rytmittää kivasti päivän. Sisällä ollaan leikitty, maalattu vesiväreillä, musisoitu... Jos minun on pakko tehdä joku homma ja kuopus kitisee lahkeessa kiinni niin nappaan hänet liinaan/reppuun ja jatkan hommaani. Mielikuvitusta kehiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja vaihtele niitä niin mielenkiinto pysyy. Meidän taaperoa kiinnostaa kaikki mikä on mun. Kaittiössä paukuttaa kattilaa (lattialla samalla kun teen ruokaa), harjaa omia tai mun hiuksia. Ulkona ei viihtynyt ennen kuin oppi kävelemään.

Vierailija
4/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsesi pitäisi olla kiinnostunut leluistaan, kun ei sinuakaan kiinnosta se oma lelu. Oma jälkikasvu.

Miksi teit lapsen? Olet pari kertaa piirtänyt ja se oli kivaa? Mutta kivempaa huilata?

Tää on niin huono provo ettei jaksa ymmärtää.

Vierailija
5/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi ollut uskottavampi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän