Voiko tämän kanssa laittaa leggingsit ja korkeavartiset korottomat saappaat?
Kommentit (29)
tavallisia mustia legginsejä ainakaan.. farkkulegginsiti voisin laittaa ja korolliset saappaat..
voi laittaa jos haluaa näyttää hutsulta. Tosi mauton aikuiselle ihmiselle!
Tuo miltään hutsulta näytä! Tervetuloa 2000-luvulle.
tolla tyylilla paljaat reidet, korkkarit, tukka ylhalla ja isot korvikset ->hutsun nakonen.
Terv. trendipelle
leggingssit sukkahousujen jälkeen ällöttävimmäksi vaatekappaleeksi.
Jos oot hyväkroppanen ja leggingsit on peittävät, eikä sukkahousuleggingsit. Ehdottomasti ne saapikkaat, ei korkkareita (syy siinä, että leggingsit ihan oikeesti kyllä on mauttomat, mutta saapikkaiden kanssa ne ei loiki silmille). Toisaalta saapikkaat näillä keleillä on vähän kyseenalanen juttu, kai..?
joissa ei ole korkoa. Taas mennään menneisyyteen :)
Ei vielä voi laittaa saappaita, vasta myöhemmin syksyllä.. Ja korkkareilla tuo kyllä on aika mauttoman näköinen.
Taidan kuitenkin päätyä korollisiin saappaisiin. Ellei silloinkin ole vielä hellettä niinkuin vähän lupailivat jossain. Ap
mutta legginsit kyllä korostaa mauttomuutta, Mutta ehkä vähentää hutsu-vaikutelmaa kun vesiraja on kuitenkin peitetty ;-)
Miten se muilla toimii? Mulla tulee vaan kirjautumissivu.
eihän kummastakaan linkistä PÄÄSE minnekään, vaatii kirjautumista!
Tosiaan mimmi on aika säälittävän näköinen, mutta koittakaa päästä ohi siitä ja katsoa vain paitaa :)
Ja nimenomaan korottomat, niin se hälventää hiukan sitä ilotyttö-Itä-Euroopasta -vaikutelmaa.
Leggareissa ei ole mitään vikaa, jos ne eivät purista nilkkoja makkaralle. Ihme vimma jollain täällä koko ajan mollata aivan käyttökelpoista vaatekappaletta.... lieneeköhän ko. mollaajalla itsellään niin laardi perä, ettei voi itse käyttää tyköistuvia vaatteita ;-DDD
sieltä alkais sit kuitenkin puskemaan taukoamatta jotain spämmiä - muuten olisin mielelläni kertonut, mitä mieltä olen:)
mutta laitahan kuva toisella tavalla tänne, niin varmasti saat kommentteja!
Ei tuollaista voi mihin tahansa runkoon tunkea :D
Mutta kiva mekko, laittaisin jos voisin.
käskee kirjatua sisään...