Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska sinulle tuli ryppyjä?

Vierailija
05.08.2010 |

Olen 33 ja minulla ei vieläkään ole ryppyjä! Olen käyttänyt silmänympärysvoiteita 20-vuotiaasta asti, en tiedä onkohan siitä oikeasti hyötyä? Otsassa ei ole poimuja, silmien ympärille tulee rypyt kun hymyilee mutta iho on sileä normaalisti. Onko tämä ikä sellainen vaihe jossa on vielä luulossa että on nuori kunnes yhtäkkiä kaikki rypyt pamahtaa esiin? Koska se tapahtuu? Minulla ei ole vielä lapsia... tekeekö valvominen pysyviä ryppyjä? Olen normaalipainoinen (tiedän että lihavilla ei ole ryppyjä koska iho on venytyksessä)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle tulee naururyppyjä silmien ympärille silloin kun nauran. Muuten minulla ei ole ryppyjä.

Ryppyjä ei ole myöskään äidilläni 60 v eikä isoäidilläni 80 v. Liekö perintötekijöillä osuutta asiaan. Kasvorasvoja en ole käyttänyt.

Valvominen kyllä vanhentaa, mutta en tiedä tekeekö se ryppyjä. Ehkä jollekin.

Vierailija
2/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla kuivasta ihosta kärsivällä kaverilla on jo ryppyjä, suurimmalla osalla ei. Itsellä rasvainen iho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan nähnyt naista, jolla ei olisi silmäkulmissa mitään ilmeryppyjä tuossa iässä. Ne ilmaantuvat jo n. 22-23 -vuotiaana, käyttää sitten ihan mitä tahansa voidetta.

-kosmetologi-

Vierailija
4/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään naamarasvoja. Ihoni on rasvainen ja sehän ehkäisee ryppyjä. 2 vuotta nuoremmalla siskollani on kuivahko iho, ei finnejä jne. ja hänellä on jo selvät rypyt silmien ympärillä.

Vierailija
5/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Vierailija
6/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa ei ole poimuja, silmien ympärille tulee rypyt kun hymyilee mutta iho on sileä normaalisti.

Ryppyjä nuokin on.

-2-

Vierailija
7/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ryppyjä ei ole ja ryppyvoiteita en ole koskaan käyttänyt.

Hyvät geenit tulee äidinpuoleisesta suvusta.

Isoäitini 91v. on edelleen todella vähän ryppyinen, muutama suurenpi uoma ja naurunrypyt.

Vierailija
8/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos rypyt näkyvät vaan ilmehtiessä niin eihän ne ole vielä niitä "varsinaisia" ryppyjä, ikääntymisen merkkejä, varmaan tiedät mitä tarkoitan...

ap

Otsassa ei ole poimuja, silmien ympärille tulee rypyt kun hymyilee mutta iho on sileä normaalisti.

Ryppyjä nuokin on.

-2-