Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmöistä kuukautiskierrossa, mitä tarkoittaa kun lämpö nousee?

Vierailija
05.08.2010 |

Kuulemma lämpöjä voi mitata niin, että työntää kuumemittarin pimppiin joka aamu ennen kuin nousee sängystä. Mutta kun lämpö sitten joku aamu nouseekin poikkeavasti muista päivistä, niin mitä se tarkoittaa? Ovis tulossa vai jo tapahtunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lämmöt on nousseet kun mittaa perjantai-aamuna, niin perjantai-iltana ehtii vielä saada siittiöitä eikä ole liian myöhäistä?

Vierailija
2/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon sivun mukaan parhaat päivät hedelmöittymiseen on jo ohi kun lämmöt nousee. no toivotaan että nuo kerrat ennen sitä riitti ja oli oikeaan aikaan!

t. Hapero

Vierailija
4/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, repesin...

Ja jos ei ollut, niin tiedoksi: se lämmönnousu (joka liittyy ovulaatioon) on ihan koko kehoa koskeva, eli sen voi kyllä mitata muualtakin kuin pimpistä :D.

Vierailija
5/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan ihan tosissaa kysyn. Olen nyt pari päivää mitannut, pimpistä, ja ei ole vielä noussut. Kuulemma se paikka on juuri sopiva tuohon, parempi kuin kainalo tai korva. Mutta miten se meni oviksen kanssa, onko se tapahtunut jo kun lämpö nousee, onko liian myöhäistä saada siemeniä?

Vierailija
6/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan ihan tosissaa kysyn. Olen nyt pari päivää mitannut, pimpistä, ja ei ole vielä noussut. Kuulemma se paikka on juuri sopiva tuohon, parempi kuin kainalo tai korva. Mutta miten se meni oviksen kanssa, onko se tapahtunut jo kun lämpö nousee, onko liian myöhäistä saada siemeniä?

On tapahtunut tai tapahtumassa, mutta ei niiden simppojen heti tarvitse siellä olla. Munasolu kulkeutuu kohtuun aika hitaasti, joten pari seuraavaa päivää on aika hyvät mahdollisuudet.

Tuo mittauspaikka huvittaa, mutta mikäpä siinä. Itse mittaisin korvasta.

Vierailija
7/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siittiöt eivät ole heti hedelmöityskykyisiä vaan niiden pitää ensi käydä läpi muodonmuutos. Joten siittiöt pitää saada matkaan ennen ovulaatiota. Munasolu saattaa elää vain ½ vrk.

Vierailija
8/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne simpat menee munanjohtimiin munasolua vastaan, eikä odottele missään kohdussa.

On tapahtunut tai tapahtumassa, mutta ei niiden simppojen heti tarvitse siellä olla. Munasolu kulkeutuu kohtuun aika hitaasti, joten pari seuraavaa päivää on aika hyvät mahdollisuudet.

Tuo mittauspaikka huvittaa, mutta mikäpä siinä. Itse mittaisin korvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan