Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet, mitä teitte teidän yhteiselle parivuoteellenne?

Vierailija
04.08.2010 |

Hävitittekö sen, vai pidittekö itsellä vai annoitteko miehen pitää se uuden naisensa kanssa vai mitä sille tapahtui?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yhdessä ostetussa sängyssä varsin makoisasti kiitos.

Kylläpä jotkut ihmeellisiin asioihin kiinnittävät huomiota eron aikana. Mulle jäi kaikki irtain omaisuus, mies vei mennessään vain auton ja henk,koht tavarat. Ehkä siinä tapauksessa jos mies olisi jotakuta paneskellut meidän sängyssä olisin pistänyt pedin vaihtoon, mutta kuten jo sanoin ei asia ole tullut mieleenkään.

Vierailija
2/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa pissasi siihen kun protestoi muuttoani pois kotoa - ja nyttemmin miehen uusi nainen siinä sitten mieheni kanssa muhinoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "toinen nainen" sekstaa siinä mieheni kanssa. "Toinen nainen" oli eromme syy. Sittemmin minäkin olen löytänyt uuden puolison. Mutta nyt me sekstaillaan sitten tuossa sängyssä, minä ja uusi mieheni. Toivottavasti exä miettii, mitähän me tehdään sillä sängyllä, hähää. :)

Vierailija
4/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vein jenkkisängyn patjat

Vierailija
5/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksi jätti perheensä.

Vierailija
6/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "toinen nainen" sekstaa siinä mieheni kanssa. "Toinen nainen" oli eromme syy. Sittemmin minäkin olen löytänyt uuden puolison. Mutta nyt me sekstaillaan sitten tuossa sängyssä, minä ja uusi mieheni. Toivottavasti exä miettii, mitähän me tehdään sillä sängyllä, hähää. :)

Vierailija
7/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutin pois.

Nyt se on meillä (minulla ja uudella kumppanillani).

Vierailija
8/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ajattelin että siitä on päästävä eroon, mutta sitten ajattelin että hyvä sänky ei se mitään pahaa ole tehnyt.

Olen minä nukkunut laivalla ja hotelleissakin sängyissä joissa on harrastettu ties mitä, sama kai se huonekalu mikä huonekalu.

Vierailija
9/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvät ja kalliit patjat säästin. Mulla ei vaikuta, onko joku ollut käytössä avioliiton aikana vai ei. Miehelle ehkä oli tarkempaa, ettei halunnut kuin tietyt rojut mukaansa.

Vierailija
10/10 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on meille kesä- ja lomapaikka. Hyvin siinä nukkuu ja muutakin puuhaa, etenkin patjat ja petari on tosi hyvät! Nykyisen miehen sängystä eroon päästessä sen sijaan olin iloinen;-o.