Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei pidä siitä, että hänen p*lluaan nuollaan?

Vierailija
04.08.2010 |

Tämä kysymys siis niille, jotka eivät pidä suuseksistä saajana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun kakkosen kannalle. En osaa rentoutua suuseksin aikana ja siihen liittyy paljon oman vartalokuvan inhoa. Ex ei pitänyt antamisesta vaan teki sitä jostain ihme velvollisuudentunteesta joten siitä tuli kammo etten halua kenenkään naamaa jalkoväliini. Vaikka mulla on siisti, hajuton ja ajeltu värkki niin pakostihhan siinä ajattelee että se on jotenkin likainen ja yököttävä.

Ehkä jos olisi taitava, huolellinen rakastaja joka saisi täysin rentoutumaan niin hommasta osaisi nauttia.

Vierailija
2/16 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxän kanssa olin ihmeissäni ku suuseksiä ei tippunut juurikaan. Mies sanoi, ettei anna sitä kun en kerta laukea siinä. Tuli sellanen fiilis, ettei se siis pidä siitä itse ollenkaan, joten ei anna sitä "turhaan".

Sen jälkeen ei oo tehnyt yhtään mieli, vaikka olis kysynytkin, koska mieleen tulee vaan se, että se on sille oikeesti vastenmielistä ja mulle tulee paineet nauttia siitä = en nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilluni on ruma

se haisee

en osaa reagoida niin kuin kuuluisi

Vierailija
4/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko nuolemisen tekniikassa on jotain vikaa, tai sitten nainen ei pidä siitä ihmisestä seksuaalisesti joka nuolee.

Vierailija
5/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon vielä lisäisin vaihtoehdoksi, että nainen on seksuaalisesti estynyt.

Vierailija
6/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon vielä lisäisin vaihtoehdoksi, että nainen on seksuaalisesti estynyt.

Vierailija
7/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilluni on ruma

se haisee

en osaa reagoida niin kuin kuuluisi

Vierailija
8/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle se oli liian intiimiä, en tiedä miksi.

Vierailija
9/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää siitä tietysti. Se että on kiusaantunut no tosi nou-nou.

Vierailija
10/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin enkä kehtaa sanoa sitä miehelle joten väitän etten pidä siitä muutenkaan.

Vierailija
11/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, jos ekalla kerralla mies syöksyy heti pillun kimppuun. Ei ole asiallista.

Vierailija
12/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allöttää,että mies on siellä hajussa ja suussa mitä alapäästä sattuu valumaankin. Yäks...

Vierailija
13/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se voi tuntua kiusalliselta. Samoin myös silloin jos luottamusta toiseen ei ole vielä riittävästi eli turvallisuudentunne suhteesta puuttuu, tuo tunne tulee yleensä vasta pitkän seurustelun jälkeen.

Vierailija
14/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan ole mitään nautintoa siitä saanut. Ja se on jotenkin liian brutaalia ja intiimiä. Lisäksi ajattelen, ettei miehet siitä tykkää, vaan tekevät sen vain minun vuokseni.

Oloni on aina hieman kiusaantunut, enkä osaa nauttia ja miehet ovat olleet muutenkin todella huonoja antamaan suuseksiä. Joten en halua sitä ollenkaan.

Vierailija
15/16 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se voi tuntua kiusalliselta. Samoin myös silloin jos luottamusta toiseen ei ole vielä riittävästi eli turvallisuudentunne suhteesta puuttuu, tuo tunne tulee yleensä vasta pitkän seurustelun jälkeen.

itse tykkää kovasti ja jos tiedän että alapääni ei juuri ole pesty käyn pesemässä. ehdotan myös joskus miehelleni jos haluan suuseksiä tehdä hänelle josko kävisi pesemässä/minä pesisin. ei ole loukkaantunut.

Vierailija
16/16 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

estynyt, kaikkea tehdään ja kokeillaan ihan päivänvalossa ja härski huumori kukoistaa muutenkin. Mies on oikein taitava kaikinpuolin, mutta en vain saa mitään erityistä nautintoa irti suuseksistä, ihan sama miten sitä tehtäisiin tai kuka sitä tekisi, muut jutut vaan tuntuvat paljon paremmalle. En pelkää alapään rumuutta tai hajujakaan. Ei kaikki voi tykätä samoista asioista, onneksi mies osaa tehdä sellaisia juttuja mistä minä tykkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan