Onko täällä joku joka yrittää tulla raskaaksi nyt elokuussa?
Nyt juuri elokuussa? Monesko lapsi on toiveissa?
Missä kohtaa teidän kiertonne on menossa?
Kommentit (51)
tänään on kp 29/29. Eli tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Tein pari päivää sitten negatiivisen testin. Onkohan enää toivoa?
kp20 menossa...
Sama juttu, siis kakkosta ja sama kp eli nyt kp 24;) Kaikenlaisia oireita jo on, saas nähdä:D
Täysimetän esikoista (3 kk) ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Mutta yritystä on :). Mitenköhän mä lasken yrityskerrat?
Sama juttu, siis kakkosta ja sama kp eli nyt kp 24;) Kaikenlaisia oireita jo on, saas nähdä:D
Täällä myös kakkonen toiveissa, nyt kp 25. Millaisia oireita, kerrokerro? :)
Utelias!
on tullakseen". Ei lämpöjä, eikä tikkuja. Meillä on aika vilkas seksielämä, 3-4 kertaa seksiä viikossa muutenkin, joten riittänee.
Viimeksi tarvitsin clomit, kun ei raskaus alkanut (eka tuli luomusti), joten voi olla, ettei tärppää, mutta sitten ei. Sitten tyydytään kahteen.
Ja jossain kierron puolenvälin tienoilla taidetaan mennä.
Täällä myös kakkonen toiveissa, nyt kp 25. Millaisia oireita, kerrokerro? :) Utelias!
Suussa sellainen outo maku, ei nyt metallinen mutta erikoinen. Nännit tosi arat ja tänään on tuntunut lievää kuvotusta. Lounaalla oli buffassa kalaa ja hyi hitto että se haju kävi nenään:/
Oisko voi voisko tää olla sitä;)?
Oisko voi voisko tää olla sitä;)?
Hitsi, jännää! :) Kp 27 eikä aavistustakaan mistään; raskaudesta tai menkoista. Piiiitkät päivät... :D
T. en muista nroa, mutta se "samis" siis...
Kp 27 eikä aavistustakaan mistään; raskaudesta tai menkoista.
Kp 28, sama tilanne. Mites muilla?
nyt on joku kp 15, eilen ja toissapäivänä puuhailtiin. kaksi ensimmäistä ovat tärpänneet ensimmäisestä kierrosta.. saas nähdä. kuitenkaan ole kuin kahdet kuukautiset kerenneet kuopuksen jälkeen tulemaan. mulla on kierto ollut ainakin tähän asti ja ennen kuopusta n 30 päivää, joten en oikein osaa sanoa mihin tähdätä.
ovulaation tunnen vain joka toinen kuukausi, mutta kokemuksesta tiedän että ovuloin myös silloin kun en tunne sitä.
helteessä vauvan odottaminen ei kyllä kiinnosta pätkääkään, toivottavasti tärppää nyt.
Viidettä yritetään laittaa alulle,jos onnistuisi saamaan neljänkuukauden ikäiselle tytölle kaveria:)
kp31/26.Tiistaina tein raskaustestin,mutta negaa näytti:(pitää huommenna tehdä uusi testi,josko se olisi tärpännyt ja plussa tulisi:)kolmelasta on jo yli viidentoista ikäisiä.
haluaisin tietää tuliko joku ketjun naisista raskaaksi elokuussa? :)
En. Viimeksi kirjoitin nrolla 57. Uutta putkeen vaan! :)
Nyt juuri elokuussa? Monesko lapsi on toiveissa? Missä kohtaa teidän kiertonne on menossa?
En yrittänyt, mutta ilmeisesti olen raskaana, tosin ihan alussa. Testiä en oo vielä tehnyt, mutta kaikki merkit viittaa siihen.
Kolmas tää olis. Tyttö ja poika on jo suht isoja, vanhempi teini-iässä, enää en haluaisi yhtään. Toivottavasti olen väärässä ja tää on vaan joku iän tuoma hormonihäiriö tai jotain.
Lapsia on jo ennestään kolme ja jotenkin olin jo orientoitunut siihen ettei niitä enää meille tule, mutta näyttääpä vaan tulevan.
Eli meille on tulossa neljäs :/
Nyt olisi ovulaatio, joten toivottavasti tärppäisi jo tänä viikonloppuna
ja mies haluaa laittaa ainakin puoleksi vuodeksi (ellei koko loppuelämäksi) tauolle vauvahaaveet. Huoh :(
Nyt olisi ovulaatio, joten toivottavasti tärppäisi jo tänä viikonloppuna
ja mies haluaa laittaa ainakin puoleksi vuodeksi (ellei koko loppuelämäksi) tauolle vauvahaaveet. Huoh :(
Voi ei! Suuttuiko miehesi kun ei tärpännyt? :( Olen tosi pahoillani! Ehkä viha on väliaikaista ja kun olet hedelmällisessä vaiheessa, hän suostuukin yrittämään vielä?
Nyt elokuussa, samoin kuin tämän vuoden jokaisena kuukautena, toissavuoden jokaisena kuukautena ja sitä edellisen... Oikeastaan vuodesta 2005 lähtien, mies vaan vaihtui tuossa välissä! :D
Nyt kp 6. Ehkä jo tässä kuussa tärppää, hah!
olen melko varma että niillä on vaan liian vähän seksiä. Nukkuukin eri huoneissa!
kyllä on tärpännyt aina, kun ollaan vaan ahkerasti puuhasteltu joka toinen päivä. Ei ole mittailua tai muuta "yrittelyä" tarvittu, koska kierto on normaali ja oletan ovulaationkin tapahtuvan kerran kk. Monella yrittäminen venyy juuri sen vuoksi, että yhdyntäkertoja on vain muutamia / kk. Siksi varmaan mittaillaan ja tähdätään ovulaatioajankohtaan tarkemmin.
Ja tietysti kaikki eivät ovuloi joka kk.
kaikkihan tietää mehiläisistä ja kukista joten... siittiöt lentämään vaan!
kohtalokumppaneita;) kolmatta "väsätään" mekin. jo vuosi yritystä... kaksi ekaa tuli ihan heti ja nyt ihan sekaisin kierrot sun muut:(