Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sai päiväkotipaikan, jee!

04.08.2010 |

Voi että olen iloinen. Sotkettiin lapsen päiväkotiasiat oikein urakalla, mutta sitten kohtalo/tuuri astui kehiin, sillä saimme lapselle toivomamme päiväkotipaikan ja vieläpä näin viime metreillä - 2 päivää ennen hoidon tarvetta!

Olen tässä kaksi viikkoa kiemurrellut ruokapöydässä, kun lapsi on kysellyt aina ruokapöydässä, että missä minun päiväkoti... Huh. Sekin asia nyt selvisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse miettiä enää sitä asiaa.

Hoitopaikkaan tutustuminen on lapsellasi tosin aika lyhytaikasta, koska paikka tuli niin viime hetkellä. Jotkut lapset totuttelevat muutamana päivänä äidin kanssa jonkin aikaa ja sitten ilman äitiä muutaman tunnin...

Hyvin kaikki alkaa vähälläkin tutustumisella jos lapsesi on ulospäin suuntautuva ja kiinnostunut eri asioista, silloin pääsee helposti mukaan muiden touhuihin ja kotiin lähtöä ei paljoa mieti.

Toivottavasti lapsellasi on mukavia kerrottavia tarhapäivistä, saa perusturvallisuutta ja oman ikätasonsa vaatimaa toimintaa niin leikeissä kuin muussakin.

Mukavaa hoidon aloitusta, toivottelee päiväkodissa lapsia vastaanottanut täti, muistaen lasten ensimmäisinä päivinä kuinka tärkeää lapselle on tuntea että hänestä välitetään äidin lähdettyä.

Vierailija
2/2 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sanoistasi! Poika on päiväkotikonkari jo eli on ollut puoli vuotta ryhmiksessä ja sitten vuoden päiväkodissa ja nyt vaihtaa toiseen päiväkotiin. Itse tää juttu möhlittiin, joten itseä saa vaan syyttää, mutta asioissa on kyllä hyviäkin puolia, sillä nyt matka päiväkotiin on tosi kiva. Käytiin jo tänä iltana pikaisesti kurkkimassa päiväkodin ikkunoista sisään ja leikkimässä vähän lähellä olevassa puistossa (jossa oletan päiväkotilaisten ulkoilevan, koska päiväkodin oma piha oli olematon).

Meinataan tutustua nyt siis kolmena päivänä 2-3 h kerrallaan ja sitten joutuu "täyteen touhuun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan