Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin,miksei perheemme toimi?!

Vierailija
04.08.2010 |

Joo,tiedän,huudan. Huudan niin,että naapuritkin kuulee. Mutta mitä tehdä kun mikään ei toimi,ei ole toiminut kymmeneen vuoteen.

Jatkuva kiltisti sanominen,pyytäminen,muistuttaminen,kysyminen... ei mikään?!

ja mies pitää jotenkin hienona asiana kun hän vahtii lapsia kun minä käyn kaupassa 2-3 päivänä viikossa (n.2-2,5h/kerta). Ja kun hän syöttää joka ilta 1,5v iltapalan ja pesee lapsen.

Minä kuitenkin ruokin molemmat lapsemme joka helvetin päivä moneen otteeseen ja yleensä hoidan isomman pesut ja aika usein kyllä myös pienemmän.

Joo,VAADIN,että mies hoitaa sen iltapuuron. Lapsi on allerginen ja hänen syöttämisensä vaatii hermoja,on myös hyvin itsepäinen. Ja kun minä teen se 4 krt päivässä niin mies saa luvan tehdä sen sen kerran. Ja vapaapäivinä pari muutakin kerroista.

Ja joo,sunnuntaisin mun mielestä mies saa tehdä ruoan tai ainakin hankkia sen. Mutta mulle on ihan sama vaikka hakis Mäkkäriltä,kunhan se tulee valmiina edes kerran viikossa,se yksi ruoka. Tuolle allergiselle + perheelle kokkailu on taatusti tarpeeksi vaikeaa... siis mulle sen 6 päivää,onko se oikeasti kohtuutonta haluta kerran viikossa itsekkin valmista??

Ja tiedän,että miehellä on todella aikaisin alkava työ. (Menee töihin 03) Siksipä koitankin saada iltatoimet tehtyä niin,että kaikki olisivat unilla viimeistään 19.30,isompi lapsi lukee sitten mun kanssa vielä iltasadun ja nukahtaa 20 mennessä.

Onko se niin älytön vaatimus,että mies tekisi edes sen,että KATSOISI lasten perään sen aikaa kun laitan kotia kuntoon illalla?? Juu,on väsynyt,mutta en vaadi tekemään mitään... mutta netti ja puhelin vie senkin ajan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies omasta mielestään auttaa minua

minä taaas yritän saada sen päähän että nuo tehtävät kuuluvat hänelle koska on kyse hänen lapsista ja se ei ole hyväntekeväisyyttä josta minun kuuluisi häntä kiittää

Vierailija
2/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydän, anelen, huudan, rukoilen, käsken. silti kaikki jää mun tehtäväks. nyt miehen piti tulla ajoissa kotiin (klo 19) eikä sitä näy vieläkään missään. aamulla sen pitäisi viedä lapsi lääkäriin kun mulla on aamuvuoro enkä voi olla pois töistä 2 viikkoa aloittamisen jälkeen. hoidin siis lapset kotona 4 vuotta ja nyt miehen pitäisi viedä esikoinen lääkäriin ekaa kertaa. mä olen hoitanut kaikki terapiat, sairaalat, neuvolat ym. mutta nyt kun mies ei ole vielä tullut ja alkaa näyttämään siltä, että tulee vasta yöllä niin arvaa vaan muistaako mitään lääkäriä? hitto että ottaa päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi mielestä sinä lapsi ja koti olette joku oma erillinen setti, joka ei varsinaisesti ole hänen vastuullaan. Hän jos jotain tekee, niin ihan hyvää hyvyyttään. Sinulla on vähän sama sävy äänessä, että josko nyt auttaisit... itse lähtisin siitä, että kysyisin, siis otatko vastuun tästä meidän yhteisestä elämästä ihan ilman pyytämistä ja erimankumista? Jos et, niin ...

Vierailija
4/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistit mun ajatukset.

Vasta suutuin oikein kunnolla kun mies sanoi puhelimessa kaverilleen,että: "Tulisin,mutta vaimo menee kauppaan ja minä olen täällä lastenhoitajana"

Voishan tuon ottaa siis ihan vaan tavallisenakin lauseena,mutta siis minun mieheni todellakin tarkoitti,että on lastenHOITAJANA. Ja minä suutuin,että "Tajuat kai,että et sinä ole lastenhoitajana vaan olet niiden ISÄ"

Mies suhtautuu usein kuin hän olisi täällä kääntymässä ja se elämä odottelee tuolla muualla.

Mutta ei siis pidä ymmärtää sillee väärin,mun mies ei juo,eikä rilluttele ympäriinsä,ei paljon edes käy missään,paitsi sitten TÖISSÄ. Se on se miehen toinen elämä.

ap

Vierailija
5/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lastenhoito mitä mies tekee, on kuin palveluksia minulle, joista tietenkin odottaa vielä erikseen kiitosta. Ei myöskään auta kun nätisti sanoo, ei auta jos rumasti sanoo. Joskus pitkän keskustelun jälkeen muuttaa tapojaan, mutta vain hetkeksi. Yleensä jo loppuviikosta on samat vanhat kuviot.

Mikä masentavinta ,vaihtamalla ei (näköjään) parane..