Osaako miehesi viikata vaatteet ja liinavaatteet oikein kaappiin?
Kommentit (22)
Meillä on liinavaatteille yksi lipasto, johon ne hädintuskin mahtuu. Sama se miten ne sinne tunkee. :D
osaa siis viikata, mutta eri tavalla kuin minä.
jos se tarkoittaa samalla tavalla kuin minä, niin silloin ei, mutta osaa se omalla tavallaan ne laittaa.
Osaa laittaa kaappiin molemmat, mutta laitetaan eri tavalla. Kumpikaan ei liene sen oikeampi tapa kuin toinenkaan.
kun ei ole sitä ihmettä tapahtunut tähän asti.
"vetää2 kyllä kanssani lakanat jos vaadin, usein teen senkin yksin.
jos se tarkoittaa samalla tavalla kuin minä, niin silloin ei, mutta osaa se omalla tavallaan ne laittaa.
Mies mankeloi ja viikkaa huolella, minä en mankeliin koske. Ei tuo tyytyväinen minun taitteluihini ole, vaan onneksi ymmärtää yleensä olla siitä hiljaa.
Tosin ei ole yhtä terkka rypyttömyydesta kuin minä.
Sanotaan vielä, että yleisesti mies on huolellisempi kuin minä. Liinavaatteissa olen vähän OCD, ne pitää olla hyvin kaapissa. Ja koska en silitä (eikä mieskään), T-paidatkin on pantava suorana kuivumaan ja viikattava hyvin kaappiin.
Sata kertaa olen sanonut, miten haluan pyyhkeet ja liinavaatteet viikattavan, mutta pieleen menee joka kerta. On vaan täysin kyvytön näissä viikkaushommissa, kuten kaikessa ruoanlaittoon liittyvässäkin.
No, asiaa kompensoi suuresti se, ettei minun tarvitse tehdään mitään autoihin liittyvää. Mies hoitaa kaikki sellaiset. Samoin on kätevä käsistään ja hoitaa kaikki kotona tarvittavat fiksaamiset ja rakentelee kaikenmoista hyödyllistä. Kokonaisuutena olen asioiden tilaan siis ihan tyytyväinen.
eikä osaa oikein muutakaan.
Mielestäni tämä on vaan taktiikka, jolla voi pelata itsensä sohvalle makoilemaan.
Vastaisku: minäkään en tee mitään enkä todellakaan välitä, mies tekee sitten mitä tekee.
viikkaa vaatteet huomattavasti paremmin kuin minä.
Viikkaako jonkun mies vaatteita ja LIINAVAATTEITA?
sillä hän ne nimenomaan sinne viikkaa ja saa päättää soveliaan tavan tehdä se. Itse todennäköisesti teen väärin.
10 vuotta koulutin ja vihdoin onnistuu ;) Tosin pinot tahtoo välillä kaatuilla joten pientä fiksailua vielä kaipaa... Vaatteet toki viikkaa omansa ja varmasti paremmin kun minä. Olen tarkempi liinavaatteiden kanssa kuin käyttövaatteiden kanssa. Vaatekaappini näyttää räjähtäneeltä mutta liinavaatekaappi on siisti ja varmasti minun jäljiltä pinot on suorassa ja jopa värikoodeittain ;D
Vaatekaappini näyttää räjähtäneeltä mutta liinavaatekaappi on siisti ja varmasti minun jäljiltä pinot on suorassa ja jopa värikoodeittain ;D
Joka väri omaan pinoon ja sävyt vierekkäin. Pitäähän sen kaapin olla kaunis sisältäkin. ;)
Liinavaatekaappi on minun aluettani, oion niitä pinoja vaikka vaan huvin vuoksi. Näyttäisipä vaatekaappikin samalta...
Viikkaako jonkun mies vaatteita ja LIINAVAATTEITA?
Miehen vastuulla on perheemme vaate- ja pyykkihuolto. Minä teen vain hankinnat.
Mutta ei sen tarvikaan kun minä hoidan meillä pyykkihuollon.
Vastaavasti minun ei tarvitse laittaa ruokaa kun en osaa enkä halua. Mies hoitaa sen.
Se on akan hommia se. Sitten viikkaan kun vaihtaa autoon renkaat yms., leikkaa nurmikon, korjaa kaikenlaista jne...
Viikkaa kylläkin eri tavalla kuin mä, mutta eipätuo haittaa:-). On tuo RUKin käynyt, mutta ei se viikkauksessa näy...
meillä mies on tarkka ja siisti. Hoitaa kaiken pyykin. Itse olen homssuinen ja työnnän pyykit miten kuten kaappeihin. Miehen vaatepinot voisi viivottimella mitata.