Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittiko teitä läskit lämmin kesä?

Vierailija
04.08.2010 |

Pitikö pukeutua telttaan, vaikka ulkona oli bikinikeli?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineitä en käytä muutenkaan, jalat ovat mielestäni rumat.

Raskaana oli kyllä tukalampaa, onhan vatsassa pieni patteri sisällä. Talvella oli kiva olla raskaana, ei palellut yhtään. Kesällä taas oli tuplakuuma - vaikkei silloin ylipainoa juuri ollut.

Vierailija
2/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauniin ruskettunut joka puolella ja olo on mukava, miksipä ei, kun aina löytyy teitä kullanmuruja, jotka otatte taakaksenne minunkin kiloni. Kiitos, olo on keveä ja iloinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsetunto kohillaan. Olen nätti ylipainostani huolimatta, osaan kantaa vaatteeni enkä siis näytä kaameelta esim. minihameessa ja olkaimettomassa topissa. Kunhan valitsee hyvännäköset ja sopivat vaatteet, niin näyttää hyvältä, oli paino mikä tahansa. Eikä tartte olla telttoja!

Toisaalta olen muodokas läski, eli pikemminkin rehevä, joten mun on ehkä helpompi käyttää melkee millasii vaatteita tahansa, ku sellasen muodottoman läskin.

Vierailija
4/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi pieneen mieleenikään pukeutua bikiniin, ei vaikka olisin anorektikko!

Tämä läski on nauttinut ihanasta kesästä, ja toivoo sen jatkuvan vielä ainakin syyskuun puoleen väliin! Pukeutunut olen aivan säänmukaisesti, telttoja en edes omista.

Ap, harmittaako sinua omassa elämässäsi jokin asia niin paljon, että pitää näin tyhmä aloitus kehittää pienessä mielessäsi?

Vierailija
5/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei edes harmittanut. Kesä on minulle aina se vuoden kohokohta ja varsinkin nyt sen helvetillisen kamalan kylmän talven jälkeen.

Ainoa milloin oli tuskaista, olivat ne hiostavat kuumat päivät sateita ennen - niistä tosin ainakin minun tuttavapiirissäni nurkui jokainen painosta riippumatta.

Telttoja en pukeutumisessani harrasta, vaan ihan normaaleja kivoja vaatteita.

t. se sadan kilon "keijukainen" :D

Vierailija
6/20 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa kylmä talvi. Pitkä talvi tulekin niinkuin oli se edellinen. Ilmastomme on muuttunut; superhelteitä, paukkupakkasia ja kovia myrskyjä. Siinä on luikuille ja läskeille vaihtelua. Kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
7/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vaatteita pitävä normaalivartaloinen

ps. ja kyllä vitutti kun oli liian kuuma kesä

Vierailija
8/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa oikein ihana kesä, ja telttaan en ole vielä koskaan pukeutunut, enkä aio jatkossakaan niin tehdä :)

Vierailija
9/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeuduin mieluusti telttaan, sillä en halua polttaa nahkaani.

Vierailija
10/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaamea olo rantapallon kanssa. Mutta pian mulla onkin ihana vauva jonka kanssa vaunulenkkeillä ihanassa syyskelissä.

Vierailija
11/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun kysytään lihavuudesta. Ei se vauva mitään läskiä ole :O

Vierailija
12/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai raskaana ollessa lihota niin, että muuttuu samalla läskiksi

Vierailija
13/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se oloa tulakoittaa ihan samalla tavalla. No, hikoavia lenkkuja ei kyllä mahassa ole raskauspallon kanssa, mutta samalla tavalla ylimääräistä painoa.

Mulla lapsi syntyi kuuman elokuun päätteeksi 2.9. 2007, rv 41+5...

Vierailija
14/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 36, painoa nyt 133 kg, enkä ole kertaakaan valittanut, ihanaa kun kerrankin ei palella.

Vierailija
15/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta susta on normaalia tehdä tämmösiä idioottialotuksia?

Vierailija
16/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta kuuluukohan ap kastiin anonyymit anorektikot, joita harmittaa kun kesälomalla tuli juotua sidukkaa ja syötyä vähän jäätelöö ja paino nousi sen 500g ja nyt on ihan helv***tillinen urakka laihduttaa se pois... :-D Tällainen tapaus on mun lähipiirissä ja voi jestas mitä kalorinlaskentaa tuolle kukkakepille tämä kesä on ollut. Sopivan pyöreänä olen nauttinut helteisestä kesäsäästä ja syönyt normaalisti, kiloakaan painoani nostamatta. Mutta olenkin super-ylipainoinen tuohon anorektikkoystävääni verrattuna!

Vierailija
17/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä tosiaan. Mut nyt vaan ärsytti toi toinen vähän enemmän :O

Enkä itsekään mikään ihan keijukainen ole :)

Vierailija
18/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt juoksemaan. Olen pitänyt omana rajanani +22:ta, jossa vielä juokseminen tuntuu hyvältä. Juhannuksen jälkeen tällaisia päiviä on ollut tasan kolme! Olen käynyt muutaman kerran kuumemmallakin, mutta ei se ole yhtään nautinnollista.

En muutenkaan pidä kuumasta enkä kesästä. Nytkin mittari näyttää ulkona +28, sisällä vajaat +30 ja viikonloppuna taas luvassa tuskakelejä. Tulisipa syksy...

Olen käyttänyt bikineitä, en vaan ole mikään rantaihminen, joka nauttii paikallaan makoilusta eikä viime viikkoina juuri muuta ole jaksanut tehdä.

Vierailija
19/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annoin sullekin ja sun kaltaisille kalkkunoille paljon puhuttavaa keikkumalla joka päivä rannalla bikineissä ja hyppimällä laiturilta veteen! Kivaa oli, ihana kesä!

Vierailija
20/20 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeudun aina juuri kuten haluan ja kylläpä sinunkin miehesi vaan katselee iloisin mielein.

t:"läski"