Huumeet
Oletko koskaan kokeillut mitään huumausainetta? Minä en,tarjottun on.
Kommentit (16)
maria ja kokaiinia. Yhtä tyhjän kanssa molemmat.
Amfetamiinikin voi olla hieno kokemus, ekstaasi upeaa.
Mutta kaikella on hintansa.
Eli en suosittele, enkä enää käytä.
Huonoja kokemuksia kyllä, mutta nuorena nyt tuli tehtyä kaikenlaista.
Pari-kolme kertaa on tarjottu ja jos olisin tahtonut joku muu kerta, olisin tiennyt mistä pyytää.
Eikä varmasti paljoa maksaisikaan. Mutta ikinä en ole kokeillut mitään, edes pilveä.
ja käyttänytkin jokusen vuoden ajan säännöllisesti. Enää en ottaisi, vaikka tarjottaisiin. Pelkkiä huonoja muistoja noilta vuosilta, erityisesti loppuajalta. En todellakaan suosittele.
Muut ei edes kiinnostaneet, samanlaisia ovat muutkin joiden tiedän käyttäneen pilveä: muutaman kerran vuodessa, ei muita.
enkä toivottavasti tule haluamaankaan.
Mulle ei ole kyllä tarjottukaan, enkä tiedä, mistä saisin, jos haluaisin. Oletettavasti nopeasti löytyisi kuitenkin joku, mistä sitä saa.
ollut mahdollisuus kokeilla/käyttää mitä vain.Kaikki nuoruuden kaverini käyttäneet enempi tahi vähempi.Lasteni isä on ollut huumeongelmainen useamman vuosikymmenen ja nykyään korvaushoidossa.Tiedän mistä saisin aineita jos tartteisin.EN ole IKINÄ kokeillut mitään enkä kokeile!Sen verran kamalia seurauksia nähnyt elämäni aikana,että säälin ihmisiä jotka siihen paskaan ittensä sotkevat.
Päätin jo kymmenenveenä, kun äiti mua huumeista varoitti, että mä en todellakaan tartte mitään myrkkyjä pääni menoksi.
Olin jo nähnyt, mitä viina tekee isälle ja vanhempien tupakan ketjupolttaminen ja lopettamisyritykset.... kaikki myrkyt ällötti. Kun toiset alkoi yläasteella leikkiä aikuista kiskomalla tupakkaa ja pilkkasi mua, kun en kokeillut, tuumin vain itsekseni että siinäpähän sitten ähkitte, kun ette enää pääse tosta eroon. Oma raitistunut isä kuoli vuosi sitten yhdistelmään keuhkoahtaumatauti + sydänkohtaus. Tumpatkaa lastenne takia, hyvät ihmiset! Olen miljoona kertaa kaivannut isää takaisin, kun äiti on ihan hajalla.
Ja noista mua pilkanneista kaksi on alkoholisteja, yhden tappoi mustalaiset, huumeveloista ja luokkakokouksessa aika moni valitteli että pitäisi tuo tupakointi lopettaa....
käyttänyt tupakkaa, alkoholia ja kannabista. Niistä kaikkia käytän satunnaisesti edelleen, mitään en säännöllisesti tai usein.
Mutta olen päättänyt että kun joskus jään eläkkeelle (ei ole työtä, jonka voisi menettää) ja lapsetkin ovat silloin aikuisia (ei voida huostaanottaa) niin sitten kyllä käytän pilveä.
ja alkoa kuukausittain. En laske näitä huumeiksi sikäli, ettei laske suomen lakikaan.
Huumeista olen satunnaisesti käyttänyt pilveä kymmenen vuoden ajan (nuorena useammin, useita kertoja vuodessa, nykyään hyvä jos kerran vuodessa, viime kerrasta taitaa olla puolitoista vuotta). Nuorempana tuli viihdekäytettyä myös erilaisia pillereitä, särky- ja unilääkkeitä. Muita huumeita en ole kokeillut enkä haluakaan kokeilla.
Lähipiiriini kuuluu (tai no, on ennen kuulunut, väheneehän nuo vuosi vuodelta) paljon kovien huumeiden käyttäjiä ja liiankin läheltä olen sen elämän nähnyt, alusta loppuun. Ei ole kaunista katsottavaa.
Sitten kun viina ja tupakka ei enää riitä, lopetan kokonaan! ;D
Tarjoiltu on kyllä useamminkin, mutta olen ehdoton.
enkä häpeä myöntää sitä koska ne kuuluivat entiseen elämääni.
jolle olisi tarjottu. Ilmeisesti aika turvallisissa piireissä olen liikkunut.