Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä narsistin rinnalla

Vierailija
03.08.2010 |

on helvettiä. Kuinka kestätte sen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole päässyt hänestä kokonaan eroon mutta olen laittanut eron vireille.

Vierailija
2/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vaan oma elämä ja lastenkin elämä pilalle, ennenkuin tiesin mistä on kyse.

Sitten erosin, mutta olisi pitänyt erota jo alkumetreillä, jos olisin tiennyt ja tajunnut.

narsistit ovat yleensä komeita ja miehekkäitä, joko seksuaalisesti tai materialistisesti voimakkaita persoonia ja naiselliset kauniit naiset kuvittelevat löytäneensä elämänsä prinssin, mutta eipä mene useinkaan vuotta kauempaa, kun miehestä alkaa todellisuus tulla esiin. Usein se tulee heti, kun mies on varma, että nainen on hänen "omaisuuttaan". Harvemmin sitä ennen.

Olen puolet elämästäni kestänyt tätä ja toipuminen eron jälkeen on tosi vaikeaa varsinkin kun lapsillekin tuli ongelmia, joita en sokeana tajunnut, koska kaikki energia meni silloin tuon psykopaatin ajatuksenjuoksun ymmärtämiseen ja tyydyttämiseen ja kaikki ihan turhaan!

Nyt olen jo onneksi päässyt eroon ja tajunnut todella kaiken - lapseni ovat samaa mieltä, eivätkä halua pitää isäänsä mitään yhteyttä. Ovat jo siinä iässä, että ajattelevat omilla aivoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti voi olla millainen tahansa ja kyse on kasvatuksesta ja väärän naisen-miehen välisen kanssakäymisen omaksumisesta.Hän yleensä näyttää omille sukulaisilleen ja ystävilleen ja töissä hyvän puolen ja sitten sinulle ja sinun sukulaisille sen huonon. Ei ole ns.vieraskorea. Ei omaa käytöstapoja tai ole korrekti.

Mutta jos poika lapsesta tulee narsisti niin ainakin hän todennäköisesti menestyy ja sitten voit olla tulevalle miniälle se narsisti anoppi kun poika mieleistelee sinua!