Kurja olo, abortti edessä.
Viisi lasta ennestään ja ikää jo 37 ja tämä raskaus on tulosta yhden kerran huolimattomuudesta miehen kanssa.
Ikävä olo, mutta ainoa vaihtoehto :/
Kommentit (108)
meillä odotellaan mysö aikaa miehen sterilisaatioon.
vähän hirvittää jos nyt käy vahinko. ollaan odoteltu keväästä asti.. kortsulla mennään, mikä ei ole mukavaa kummastakaan. eikä mun kannata mitään hormoonijuttua aloittaa jos aika tulee kohta..
itsellä ikää 30v. ja 3 villiä lasta. oma mielenterveys ei kestäisi jos nyt tulisin taas raskaaksi. se ei olisi kellekään hyvä ratkaisu- eli abortin todennäköisesti tekisin.
voimia sulle! älä välitä noiden muiden pahoista puheista!
Ja ihan vain tahallisen huolimattomuuden takia. Hei vaan jonkun ainoalle elämälle toisen ihmisen parin minuutin hauskanpidon takia.
Sinun mielestäsi se voi toki olla vaikka murha, mutta tosiaankin se on vain sinun _mielipiteesi_, ei fakta.
tapahtuneet raiskaukset oli ennen kuin laki teki niistä rangaistavia? Ei raiskauksia`?
TOtta kaiabortti on tappo, pikemminkin harkittu murha. Mutta totta kai sen on oltava naisen oikeus, ja itsekin sen tässä elämäntilanteessani tekisin.
Ei se vaan termejä vääntelemällä se teon sisältö muutu.
tee lapsi.pärjäät kyllä !!
Riittääkö pärjääminen? Sekö tässä elämässä on tärkeintä, että joten kuten kitkutellen selvitään hautaan asti?
Mulla tuli raja vastaa meidän kolmannen lapsen kohdalla, joka sai alkunsa huonosta ehkäisystä. Olin just menossa hakemaan hormonaalista ehkäisyä, kun huomasin olevani raskaana. Ja itkin.
Lapsi syntyi, ja totta kai hän on rakas, mutta perheemme on ollut aivan liian kovilla nämä vuodet. Minä olen ollut liian kovilla. Minä olen päättänyt arvostaa tästä eteenpäin omaa elämääni enemmän. Meille ei tule lapsia enää kuin tekemällä tehtynä ja toivomalla toivottuna.
Ap. tee päätös kokonaisuutta ajattelemalla. Jos lapsen syntymä tuntuu liian raskaalta ajatukselta, tee abortti.
Tosiseikkahan se on, että aborttia ei voi tehdä tappamatta ihmistä. Mitä tuota kieltämään. Laillistahan se on ja joka siihen ryhtyy, kestäköön kurjan olonsa.
En mä huomannut kenenkään ihmisen kuolleen omassa abortissani.
älä tee aborttia koska sen yli ei koskaan pääse henkisesti. Onko kiva kantaa sitä taakkaa loppuelämä? Älä tapa. Anna lapsi adoptioon.
Ihan naurettava ajatus, että viiden lapsen äiti ryhtyisi odottamaan lasta toisten lasten seuratessa tilannetta ja antaisi adoptioon! Se jos joku olisi aivan naurettavaa tai ehkä enemmänkin surullista. Joko sitä lasta odotetaan yhdessä tai ollaan odottamatta ja keskeytetään. Järki käteen adoption huutelijat! Ja varmaan sitten pystyisi antamaan normaali lapsirakas (viisi lasta kun on) äiti lapsensa pois kun olisi jo kiintynyt odottaessa.. voi terve mitä neuvoja!
No meillä on 6 ja haaveilen vielä yhdestä lisää. Minusta täälläkin on liikaa ikärasismia. Joko on liian vanhoja äitejä, tai liian nuoria. Sitten tuo mistä ap puhui "tila ei riitä"
Siis eihän se pieni vauva vaadi vielä tilaa! Ja siinähän ne vanhemmat lapset kasvaa kun se sun vauvasikin. Eli jos ajattelet että se vauva voisi nukkua sun oman sängyn vieressä esim 2v asti. Sen jälkeen voi siirtää toiseen huoneeseen JOS tarvii. Voi hommata kerrosänkyjä lapsille, voi hommata parvisänkyä. Voi se lapsi nukkua vaikka olohuoneessakin parvisängyssä.
Siis mihin sellanen pieni ihminen tarvii TILAA?
Siis meillä on 25neliöinen mökki jossa käydään koko perheellä. Nukutaan lattialla siskonpedissä. Ja on koko perheen paras lomapaikka!
Minä tiedän naisia jotaka ovat vasta 42vuotiaana saaneet esikoisensa!
Minusta jokainen nainen on oikeutettu saamaan lapsia, oli ikä mikä hyvänsä!!!!
Sori vaan, mutta ei ole minusta ap:lla muuta perustetta abortille kuin muiden ihmisten mielipide! Ei kestä että joku kauhistelisi lasten lukumäärää. PAH! Se ei ole oikee syy aborttiin!
Mieti Ap vielä ja mieti tarkkaan!
Sulla on jo 5 lasta, tiedät mitä se on. Tiedät kuinka ihanaa on saada vauva perheeseen :)
Minä en tekisi enkä ikinä pystyisi abortoimaan lastani. Se on mun oma pieni, jo kun on masussani vain tietona että on vauva.
Joten mun mielipide on jyrkkä.
Ymmärrän jos on kunnon peruste, esim raiskaus tm tilanne jossa ei halua lasta, mutta normaalissa perhe-elämässä...
Ootko ap varma ettei sun mies oo tahallaan ollut ajattelematon ehkäisyssä. Jospa ei anna luonto myöden sanoa että hällä on vauvakuume!?
Meillä oli niin. Ja jälkeen päin sanoi että ei niitä siemeniä huvikseen sisään päästellä. Jos ei haluas vauvaa niin sillon ei mies sisälle päästä.
ottaisin s.postiosoitteesi ja kuulisin abortistasi. Aika yksin olen kuitenkin tämän kanssa.
T.ap