Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua tällaiseen työkaveriin?

Vierailija
03.08.2010 |

Työkaverina mies, joka suhtautuu muhun omituisesti. Ei pidä minusta, panettelee, jne, minkä sinänsä voisin kestääkin. Mutta kyseinen henkilö ei kerta kaikkiaan osaa olla luonteva, jos paikalla ei ole muita ja kanssaan täytyy olla todella tarkkana mitä sanoo. Esim. kenen tahansa muun miespuolisen työkaverin kanssa jutellessa voisin sanoa tyyliin "olen yksin kotona, mies matkoilla" ja se olisi normaalia kuulumisten vaihtoa, mutta tässä ihmisessä aiheuttaa oudon reaktion. Pelkään koko ajan mitä juttuja minusta takana päin levitellään ja sanomisiani tulkitaan. Kenelläkään muulla näin vaikeaa kanssakäyminen jonkun kanssa? Ainoa keino vaihtaa työpaikkaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen seurassa, ole kuin häntä ei olisikaan.

Vierailija
2/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen työkaveri inhoaa mua. Syynä varmaan se, että olen suora ihminen ja hän taas puhuu paskaa selän takana (tosi miehekäs). On myös yrittänyt minulle tulla juoruilemaan ja kuittaan asian aina siten, että haen siitä juoruilun kohteesta hyvän puolen. Esim. tuli sanomaan, että "se ajattelee vaan omaa parastaan, ei nää ketään muuta". Totesin tämmöiseen, että "ehkä se on paniikissa tilanteesta". Menee aina vaikeaksi, kun teen näin :).

Tänään oli sitten saanut asiakkaalta palautetta minusta. Palaute oli aiheeton, asikas oli muunnellut sanomisiani. Sain siis palautteen sähköpostilla. Tuli kysymään minulta miten asia on. Kerron oman kantani. Soitti asiakkaalle ja hetken päästä tuli sanomaan, että asiakas oli oikeassa. Olen aivan raivona, koska tiedän mitä olen sanonut. Tuli vain tunne, että minun sanomisillani ei ole mitään painoarvoa...mitä te tekisitte minun asemassani?

Itse ajattelin ensin, että ottaisin asian uudestaan hänen kanssaan puheeksi. Mutta sitten päädyin siihen, että menen puhumaan hänen esimiehelleen tavasta millä asia hoidettiin, mitä mieltä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten saanut asiakkaalta palautetta minusta. Palaute oli aiheeton, asikas oli muunnellut sanomisiani. Sain siis palautteen sähköpostilla. Tuli kysymään minulta miten asia on. Kerron oman kantani. Soitti asiakkaalle ja hetken päästä tuli sanomaan, että asiakas oli oikeassa. Olen aivan raivona, koska tiedän mitä olen sanonut. Tuli vain tunne, että minun sanomisillani ei ole mitään painoarvoa...mitä te tekisitte minun asemassani?

Itse ajattelin ensin, että ottaisin asian uudestaan hänen kanssaan puheeksi. Mutta sitten päädyin siihen, että menen puhumaan hänen esimiehelleen tavasta millä asia hoidettiin, mitä mieltä??

Mielestäni voisit ottaa asian uudelleen esille kyseisen miehen kanssa ja jos tilanne ei korjaannu/pahenee, sitten puhua esimiehelle.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme