en tiedä miten selviän miehen takia
siis asue jo erillään toista vuotta mutta väkisinkin nähdään usein ja ollaan tekemisissä. Lapsia 3kpl. Mies pitää minua yhä vaimonaan koska harrastame seksiä. Itse en rakasta häntä ja mies tietää sen. Hän vaan haluaa mut ja minä vaan kilttinä nöyrryn vaikka en itse halua! Mies haluaa rakastaa vaikka tunteita ei ulla ole yhtään. Olen ihan loukussa, enkä uskalla päristellä irti. Joka viikko sanoan etten kestä enää, mutta taitavsti manipuloiden mies on taas saanut mut taipumaan. EN JAKSA. Tästä ei tule yhtään mitään. Nuorin lapsi vasta 4v joten on tässä muutama yhteinen vuosi kestettävänä vielä.
Saanko karata ulkomaille jos vaan en enää jaksa enkä kestä? Kahdelle lapselle on passi nuorimalle ei. Mitä teen lapsille????????
Kommentit (5)
samaan sänkyyn emme päädy, eli ajoita kanssakäymiset parempaan aikaan, vai missäs tenavat silloin on, kun harrastatte seksiä?
Ikävä sanoa, mutta tuohan on huoraamista, josta et saa edes rahaa, ainoastaan miehen, joka tekee miten haluaa... välittämättä susta yhtään.
Raiskaako se sut, vai annatko kuitenkin ihan suosiolla?
Loopeta tuo, ei sun tarvitse sitä yhteyttä niinh läheisesti pitää!
vaan joku minkä äkkiä baarista saisit. Pyörität sitä pari kuukautta huvikses siinä niin eiköhän exäs jo tajuais.
ap