Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä menee kissan hoitokuluihin rahaa kk:ssa? Onko

Vierailija
03.08.2010 |

kallis lemmikki? Sisäkissaa siis tarkoitan, täällä kaupungin ruuhkassa ei uskalla päästää ulos.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin, että sellainen 400g purkki märkäruokaa riittää päiväksi. Vai olenko väärässä kissaihmiset ?

Kiinnostaisi tietää oletteko tehneet kissalle itse ruokaa ? Kannattaako edes tehdä.

Itse tehdä kissan ruokaa🤔

https://yle.fi/uutiset/3-5533108

Kopsattu

Rafaellon kiusaus - ison kissaperheen resepti

8 dl vettä

4 dl kaurahiutaleita

200300 g jauhettua maksaa (pennuille vähän tai ei ollenkaan); maksan voi jättää poiskin

78 kananmunaa

5 kg tavallista nautajauhelihaa (ei paistia, koska rasva on tarpeen)

Voit lisätä 4 rkl luujauhoa (saa apteekista)

Älä koskaan lisää sipulia kissojen ja koirien ruokaan, koska se on vaarallista niille.

Sekoita aineet ja tee aineista 6 mureketta. Paista kiertoilmauunissa n.50 min 175 asteessa. Paistos pakastetaan sopivina annoksina.

Voit kokeilla reseptiä aluksi pienemmillä määrillä. Säilytä ainesten suhteet oikeina!

Kuumennus tuhoaa kissalle elintärkeän tauriinin. Liha kannattaisi tarjota raakana, tai kypsennettyä lihaa vain satunnaisena herkkuna.

Vierailija
22/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa syö lähinnä Applawsin raksuja (on viljaton ja 80% lihaa). Maksaa noin kympin kuussa. Ei suostu syömään oikeaa lihaa, ei kalaa, ei sisäelimiä, muuten saisi kyllä niitäkin että ruokavalio olisi vähän luonnollisempi. Joskus harvoin syö vähän yhtä tiettyä märkäruokaa mikä kelpaa, siitä vitonen lisää kuukauden ruokakuluihin.

Oho

Juoko kissa vettä runsaammin.

Minun edesmennyt katti söi vain märkäruokaa, mutta ei juuri vesikuppiin koskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa syö lähinnä Applawsin raksuja (on viljaton ja 80% lihaa). Maksaa noin kympin kuussa. Ei suostu syömään oikeaa lihaa, ei kalaa, ei sisäelimiä, muuten saisi kyllä niitäkin että ruokavalio olisi vähän luonnollisempi. Joskus harvoin syö vähän yhtä tiettyä märkäruokaa mikä kelpaa, siitä vitonen lisää kuukauden ruokakuluihin.

Oho

Juoko kissa vettä runsaammin.

Minun edesmennyt katti söi vain märkäruokaa, mutta ei juuri vesikuppiin koskenut.

Juo se onneksi aika paljon, joka päivä ainakin pari kertaa käy lipittämässä.

Vierailija
24/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavista taviksempi kirjoitti:

120 euroa kuussa. 4 maatiaiskissa. Syövät kunnon ruokia. Ei siis mitään halpisroskaa, älkää tekään syöttäkö niitä kissoillenne.

Tässä tämä kissan hankkia kiittää vastauksesta.

Eikä todella mene enempää rahaa laadukkaaseen ruokaan. ( vai onko tuo summa per kissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi