Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vika?

Vierailija
03.08.2010 |

Osaisiko joku neuvoa missä voisi olla vika kun olo ollut heikko jo muutaman kuukauden sektion jälkeen. Ruoka ei maistu ja olo on huono, oksentamista harvoin mutta voimattomuutta jatkuvasti. Lääkärissä ja labrakokeissa käyty, niissä ei näkynyt mitään. Vatsa oli aluksi kovalla (ja joskus tuli jopa vera ulosteen mukana), mutta nykyään lähinnä löysällä... menkat olleet ok.Päivystykseen jouduin menemään myös "paniikkikohtauksen" takia joita ei nyt ole muutamaan päivään enää tullut. Mutta mistä tuo jatkuva heikotus ja huono-olo voi johtua??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain, että nuo sektiossa käytetyt puuduteaineet tms. voivat vielä jälkikäteen aiheuttaa jotain ongelmia, helpommin masentuu tms. Valitettavasti linkkiä en nyt löydä tähän. Minulle tuli masennus sektion jälkeen ja tällöin etsin asiasta paljon tietoa. Onneksi paranin kyllä siitä.

Vierailija
2/2 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain, että nuo sektiossa käytetyt puuduteaineet tms. voivat vielä jälkikäteen aiheuttaa jotain ongelmia, helpommin masentuu tms. Valitettavasti linkkiä en nyt löydä tähän. Minulle tuli masennus sektion jälkeen ja tällöin etsin asiasta paljon tietoa. Onneksi paranin kyllä siitä.

Ei ole koskaan aiemmin ollut ja olisinkin kiinnostunut, että voiko masennus tai muu aiheuttaa ihan fyysistä voimattomuutta ja pahoinvointia? Mielessä on koko ajan että minulla olisi joku vakava sairaus... Ja olen todella itkuinen ym... En jaksa edes ulkoilemaan lähteä lasten kanssa... Edellisen poikani kohdalla ei ollut vastaavaa, vaikka hänkin syntyi sektiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi